نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی با استناد به کلام نورانی امام رضا (ع) گفت: در روزهای پایانی ماه شعبان دعا ، استغفار، توبه، قرائت قران، ادای امانت و دور ریختن کینه ها را در دستور کار بدهیم تا پاک و طاهر به استقبال ماه مبارک رمضان بشتابیم.

صدای زرند – نامجو کوهبنانی: وی تاکید کرد: از حضور شما عزیزان در صحنه انتخابات تشکر می کنم در حالی که از یک سال پیش دشمنان خارجی و ایادی آنان در داخل تحریم انتخابات را طراحی کرده بودند اما با شکست مواجه شدند.

امام‌ جمعه کوهبنان افزود: دشمنان تمام توان خود را به کار گرفتند تا افکار عمومی را جذب خود کنند که مشارکت را به زیر ۲۰ درصد برسانند اما ملت ایران در این عرصه هم پیروزمندانه بیرون آمد.

وی ابراز داشت: مشارکت مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در حوزه انتخابیه در انتخابات ۱۱ اسفندماه حدود ۵۷ درصد بوده که رتبه بالایی در سطح استان دارد که جای تبریک و تشکر دارد.

خطیب جمعه کوهبنان با استناد به منویات مقام معظم رهبری تصریح نمود:چیزی که می تواند شیرینی انتخابات را از بین ببرد سخنان اختلاف آمیز است جا دارد از نمایندگان ادوار مختلف تقدیر شود و به منتخب مردم در حوزه انتخابیه تبریک بگوییم.

وی یادآور شد: جا دارد منتخب برای مردم وقت بگذارد و تلاش کند چون وی مستقل وارد میدان شده لذا نماینده تمام مردم است مردم هم باید به وی کمک کنند از ظرفیت او در این جایگاه بهره ببرند و دنبال حاشیه سازی نباشند.

حجت الاسلام ایزدی ادامه داد: در دولت سیزدهم احیای حدود هشت هزار واحد راکد و نیمه راکد تولیدی صورت گرفته و حدود ۱۹۱ هزار شفل جدید ایجاد شده لذا نمایندگان هم باید با همین جدیت وارد عرصه شوند.

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: نمازگزاران و شهروندان کوهبنانی در راستای کمک رسانی به سیل زدگان سیستان و جشن نیکوکاری مساعدت کنند.