در دیدار نماینده منتخب زرند و کوهبنان

بررسی مسائل و مشکلات بخش کشاورزی شهرستان زرند

این دیدار با حضور دکتر عبدالحسین همتی نماینده منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی ،دکتر نکویی عضو شورای شهر ، مهندس علیزاده، مهندس رضا محمدی مدیر جهاد کشاورزی ،مهندس حاج محمدی رئیس نظام مهندسی استان، فعالان حوزه شیلات، عشایری و مرغداری و جمعی از کارشناسان این مدیریت در محل دفتر مدیریت جهاد کشاورزی زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند به نقل روابط عمومی جهاد کشاورزی زرند، مهندس محمدی مدیر جهاد کشاورزی زرند ضمن ارائه سیمای کشاورزی و مسائل و مشکلات این بخش، عنوان کرد با توجه به مدت زمان باقی مانده تا حضور نماینده محترم شهرستان در مجلس فرصت خوبی است که چالشهای بخش کشاورزی در حوزه تقنینی را با استفاده از نظرات کارشناسان، کشاورزان،بهره‌برداران و پژوهشگران صاحب نظر احصاء و جهت بررسی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس آتی به آقای دکتر همتی ارائه گردد تا انشالله ایشان با دستی پر جهت احقاق حقوق کشاورزان عزیز، راهی مجلس گردند.

در ادامه ایشان افزودند با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان زرند و ظرفیت‌های مناسب کشاورزی در بخش زراعی، باغی، شیلات، دام و طیور و گلخانه بایستی تلاش خود را در جهت نیل به اهداف سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی با مشارکت مردم بیشتر کنیم.

دکتر عبدالحسین همتی نماینده منتخب مردم در این دیدار عنوان کردند که ما همواره خود را در کنار کشاورزان عزیز می‌بینیم و ابراز امیدواری کردند که با استفاده از ظرفیت‌های کشاورزی شاهد پیشرفت و رونق این بخش در شهرستان باشیم و بتوانیم اشتغال زایی خوبی در این زمینه فراهم کنیم .

در این دیدار پیرامون مسائل مختلف از جمله :مشکلات بخشهای کشاورزی، دامداری، شیلات و عشایری بحث و تبادل نظر صورت گرفت و مواردی از قبیل: حمایت از کشاورزان، دامداران، تامین نهاده‌های کشاورزی و دامی، بازسازی و احیای واحد های تولیدی و تبدیلی، استفاده بهینه از منابع آبی در زمینه فعالیت‌های شیلاتی، اصلاح الگوی کشت، سنددار شدن اراضی کشاورزی و ….. مطرح شد.

photo 2024 04 20 09 18 16 photo 2024 04 20 09 18 16 2 photo 2024 04 20 09 18 15