پیام تبریک نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان به مناسبت روز جهانی کارگر

دکتر عفت شریعتی نماینده مردم شریف زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی طی پیامی روز جهانی کارگر را به جامعه کارگری خصوصا کارگران شهرستان های زرند و کوهبنان تبریک گفت.

به گزارش صدای زرند، متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نکوداشت یازدهم اردیبهشت ماه، روز جهانی کار و کارگر است ، به پاس خدمات صادقانه و بی دریغ کارگران ایثارگر ، سخت کوش و صبور ایران اسلامی، فرصتی مغتنم است تا به تأسی از سیره پیامبر اعظم (ص)، زحمات بی بدیل آنان را ارج نهیم.

کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی ، شکوفایی و خودکفایی هستند و بی شک در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنــــرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشــرفت رونق دو چندان خواهد شد.

افتخارات امروز ایران اسلامی مدیون تلاش و همراهی کارگران است و موفقیت هایی که در کشور صورت می پذیرد بی شک از برکت تلاش و کوشش این قشر تلاشگر نشات می گیرد.

امید داریم در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به جهش تولید با مشارکت مردم مزین شده شاهد پویایی اقتصاد و رونق تولید در معادن شهرستان های زرند و کوهبنان به همت جامعه کارگری باشیم.

اینجانب فرصت را مغتنم شمرده و فرا رسیدن روز جهانی کارگر را به تمامی کارگران عزیز و زحمتکش و خانواده های محترم ایشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و برای یکایک آنان عزت روز افزون از درگاه خداوند بزرگ مسئلت می نمایم.