رئیس دادگستری زرند؛

زحمات شبانه روز کلیه عوامل در سیل در خور تقدیر است/ایجاد حلقه های حفاظتی آبخیزداری جدید در دستور کار قرار گیرد

رییس دادگستری و دادستان زرند با حضور در محل های حادثه دیده از سیلاب هفته گذشته از نزدیک‌ در جریان اقدامات انجام گرفته از سوی دستگاه های ذیربط قرار گرفتند.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی دادگستری زرند، صبح روز شنبه هشتم‌ اردیبهشت ماه ابوالفضل فرحبخش رییس دادگستری زرند به همراه رضا یعقوبی  دادستان عمومی و انقلاب شهرستان و با حضور معاون سیاسی فرمانداری و معاون عمرانی شهرداری و روسای ادارات راهداری و امور منابع آب از مسیل های بالادست شهرستان  بازدید به‌عمل آوردند‌.

رییس دادگستری شهرستان زرند در حاشیه این‌ بازدید گفت‌: اقدامات انجام شده توسط فرمانداری و شهرداری و ادارات و دستگاه‌های مربوطه در مدیریت بحران ستودنی است اما با توجه به اینکه بخش عمده شهر زرند در منطقه سیلابی واقع شده شایسته است دستگاه های مسئول اقدامات پیشگیرانه موثری را از جمله ایجاد حلقه های آبخیز داری جهت دفع بحران و مدیریت آن انجام دهند.

وی ضمن‌ تقدیر و تشکر از همه عوامل مدیریت بحران شهرستان خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی زرند نیز همواره در حوزه ‌مدیریت بحران و پیشگیری از وقوع هر گونه آسیب به جان و مال شهروندان و دفع خطر از شهرستان خود را مسئول دانسته و همراه  پشتیبان دستگاه های اجرایی و خدمات رسان در حوزه مدیریت بحران خواهد بود.