معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان زرند:

۲۴۰۰ دانش آموز در امتحانات شهرستان زرند مشارکت دارند

همزمان با برگزاری امتحانات مدارس، معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان زرند به همراه جمعی از کارشناسان آموزش و پرورش از حوزه های امتحانی مدارس شهرستان زرند بازدید کردند.

به گزارش صدای زرند، “مجید مصطفوی” معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان زرند به همراه جمعی از کارشناسان متوسطه باحضور در حوزه های امتحانی مدارس شهرستان زرند از روند برگزاری امتحانات نهایی و داخلی بازدید و از نزدیک در جریان چگونگی برگزاری امتحانات و فعالیت دبیران تصحیح کننده اوراق نهایی قرار گرفت.

 

majid mostafavi

 

معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان زرند در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی مدارس، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان گفت:استفاده از خیرات این ماه ضرورت همه است.

 

وی ضمن آرزوی موفقیت برای دانش آموزان در امتحانات و ابراز خرسندی از نحوه برگزاری امتحانات مدارس شهرستان زرند خاطرنشان کرد: تمام تلاش همکاران بر این است که شرایط مناسب و فضای ایده آل امتحانی برای همه دانش آموزان مهیا باشد تا این عزیزان بتوانند با آمادگی کامل روحی و روانی و به دور از اضطراب نتیجه زحمات و تلاش های خود را بگیرند.

 

وی با تأکید بر سلامت برگزاری امتحانات و ایجاد فضایی مناسب و همراه با آرامش برای رقابت سالم در بین دانش آموزان تصریح کرد: کارشناسان باید همزمان با امتحانات پایانی دانش آموزان مدارس در مقاطع مختلف از حوزه های امتحانی بازدید به عمل آورند تا با قرار گرفتن در جمع دانش آموزان و فضاهای پیش بینی شده برای امتحانات از تحقق این امر مطمئن گردند.

 

وی مهمترین هدف برگزاری امتحانات پایانی مدارس را سنجش دانش آموزان و ارزشیابی آموخته های آنان عنوان کرد و ابراز داشت: با توجه به اینکه نتایج امتحانات در آزمونهای کنکور سراسری تأثیر گذار خواهد بود بایستی برگزاری آن با دقت، سلامت و امنیت کامل برگزار شود.

 

مصطفوی بیان کرد: در برگزاری امتحانات نهایی مدارس شهرستان زرند، بیش از ۲۷۰ معلم و ۲۴۰۰ دانش آموز مشارکت دارند.

 

انتهای پیام/