با صدور پیامی/

پیام شهردار زرند به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز شورا

مهندس احمد محمدی شهردار زرند با صدور پیامی نهم اردیبهشت روز شوراها را تبریک گفت.

به گزارش صدای زرند، ‍ مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند با صدور پیامی نهم اردیبهشت روز شوراها را تبریک گفت.

 

ahmad mohammadi shahrdar 951014 1

 

متن پیام به شرح ذیل است:

 

« بسم ا… الرحمن الرحیم

 

نهم اردیبهشت ماه در تقویم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز شوراها نام گذاری شده است. یکی از مسائل مهم و ارزشمند در گستره زندگی اجتماعی، تعامل، همفکری و مشورت است بطوری که امام حسن مجتبی (ع) می فرماید:(هیچ جماعتی با هم مشورت نکردند مگر آنکه به راه درست راهنمایی شدند).

 

اصل شوراها یکی از اصول مترقی و روشن قانون اساسی است ودر آیات نورانی قران نیز به ان اشاره شده است و امروزه جمع کثیری از منتخبین مردم در این سمت مقدس، خدمت به شهروندان را در در راس برنامه های خود قرار داده و به دنبال عمران و آبادانی شهر و دیار خود می باشند.

 

اینجانب بدینوسیله فرارسیدن نهم اردیبهشت ماه، روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای شهر و روستا بویژه شهرستان زرند که با وظیفه شناسی و توجه به اصل دانش محوری در حل مشکلات شهر و روستا، با کفایت و درایت برای نیل به جامعه شهروند مدار کوشش می کنندتبریک عرض می نمایم.

 

با امید به اینکه به حول ، قوه الهی و همت عالی مردم و مسئولین روز به روز این نهاد، بالنده تر و با تجربه تر از گذشته در جهت ارائه «خدمت خالصانه و بی منت» و تصمیم گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود گام بردارد.»

 

انتهای پیام/