ستاد بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) با محوریت جشن های نیمه شعبان برگزار شد

عصر امروز ستاد بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) با حضور تنی چند از مسئولین شهرستانی با محوریت جشن های نیمه شعبان در سالن فرمانداری زرند برگزار شد.

عصر امروز ستاد بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) با حضور تنی چند از مسئولین شهرستانی با محوریت جشن های نیمه شعبان در سالن فرمانداری زرند برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند، در این نشست حجت الاسلام “جواد موحدنیا” معاون اجرایی بنیاد مهدویت شهرستان زرند با اشاره به آمادگی جامعه در زمینه مهدویت گفت: جلسات مهدویت باید در مراکز، سازمان ها، مدارس و… برگزار شود.

 

وی بیان داشت: جشن نیمه شعبان در شب نیمه شعبان سال آینده برگزار خواهد شد و باید جشنی در سطح و اندازه شهرستان برگزار شود تا در زمینه مهدویت توانسته باشیم کاری کرده باشیم.

 

حجت الاسلام محمود محمدی رئیس دادگستری زرند نیز گفت: باید فعالیت هایمان در زمینه مهدویت رنگ و بوی خدایی بدهد تا کارهای ما بهتر پیش برود.

 

حجت‌الاسلام محمد زواری سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زرند نیز در این جلسه گفت: گام اول در بحث مهدویت آسیب شناسی است و آسیب شناسی حوزه بسیار گسترده ای دارد.

 

وی گفت: باید فضای جشن های نیمه شعبان هرساله متفاوت و از بهترین امکانات و فضاها برای بهتر اجرا شدن، استفاده شود.

 

حبیب الله خنجری فرماندار زرند نیز در این نشست گفت: این جشن ها جنبه دولتی نباید داشته باشد، بلکه از ظرفیت های مردمی نیز باید استفاده شود.

 

وی با اشاره به اینکه باید مراسماتی برنامه ریزی شده و در خور مردم شهر برگزار شود، گفت: مراسمات نیمه شعبان و پذیرایی های خودجوش در این روز باید حتما مجوز داشته باشند و کمیته های مختلف در این زمینه تشکیل شود.

 

لازم به ذکر است، در این نشست محمد سلطانی به عنوان دبیر ستاد بنیاد فرهنگی مهدی موعود(عج) و حبیب الله خنجری به عنوان رییس ستاد جشن نیمه شعبان نیز انتخاب شدند.

 

bonyad mahdeviyat ba mevariyat jashn hayeh nimeh shaban 1

bonyad mahdeviyat ba mevariyat jashn hayeh nimeh shaban 2

bonyad mahdeviyat ba mevariyat jashn hayeh nimeh shaban 3

bonyad mahdeviyat ba mevariyat jashn hayeh nimeh shaban 4

bonyad mahdeviyat ba mevariyat jashn hayeh nimeh shaban 5

bonyad mahdeviyat ba mevariyat jashn hayeh nimeh shaban 6

bonyad mahdeviyat ba mevariyat jashn hayeh nimeh shaban 7

 

انتهای پیام/