با حضور استاد شفیعی و استاد جنتی/

جشنواره شعر مهتاب کویر زرند در حال برگزاری است

به گزارش صدای زرند اولین جشنواره شعر مهتاب کویر با حضور شاعران شهرستانی و استانی و با حضور اساتید این رشته از تهران در محل سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار شد.   این جشنواره که به گفته‌ی معین معینیان دبیر این جشنواره، اقدامی بعد از حدود ۱۷ سال در زمینه شعر در شهرستان زرند بود […]

به گزارش صدای زرند اولین جشنواره شعر مهتاب کویر با حضور شاعران شهرستانی و استانی و با حضور اساتید این رشته از تهران در محل سالن اجتماعات فرمانداری زرند برگزار شد.

 

این جشنواره که به گفته‌ی معین معینیان دبیر این جشنواره، اقدامی بعد از حدود ۱۷ سال در زمینه شعر در شهرستان زرند بود با تلاوت قران آغاز و با شعرخوانی شاعرین زرندی و شُعرایی از استان همراه بود.

 

احمد رشیدی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند، در این مراسم گفت: انسان وقتی در مسیری است که باید باشد، احساس خوشی دارد.  فکر می‌کنم امروز شما در مسیر و محل واقعی که دوست دارید هستید و احساس خوشایند که اکنون دارید این موضوع را نشان می‌دهد که امیدوارم در این مسیر موفق باشید.

 

Sher Jashnvare SZ652sd

 

وی ضمن خیرمقدم به مهمانان شهرستان گفت: بسیار خوشحالیم استاد شفیعی و استاد جنتی این افتخار را به شهرستان زرند دادند و در جمع ما حاضر شدند که امیدواریم بتوانیم از حضور این عزیزان استفاده و بهره کافی را ببریم.

 

رشیدی ضمن تشکر از انجمن شعر و جناب آقای معینیان دبیر این جشنواره و نیز کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در اجرای این جشنواره، گفت: بسیار مفتخریم که اعلام کنم تمامی کارهای این جشنواره توسط انجمن شعر شهرستان و به صورت مستقل انجام شده و ما به عنوان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها ناظر اجرای این جشنواره بوده ایم.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرند همچنین گفت: دوست دارم این جشنواره شروعی باشد برای اجرای پیوسته این دست جشنواره‌ها که دوست دارم دوره‌های بعدی این جشنواره به صورت آزاد برگزار شود زیرا اعتقاد دارم نباید از شاعر کار سفارشی بخواهیم و باید هرچه که ساخته ذهن شاعر است باید بتواند آن را ارائه کند.

 

این جشنواره در حال حاضر با برگزاری کارگاه آموزشی توسط استاد حسین جنتی و کمال شفیعی در حال برگزاری است و مراسم اختتامیه این جشنواره عصر امروز حدود ساعت ۱۸:۰۰ با حضور مسئولین شهرستانی برگزار خواهد شد و از اشعار برتر این جشنواره تقدیر به عمل خواهد آمد و کتاب شاعره شهرستان زرند سرکار خانم وجیهه زمانی بابگهری نیز رونمایی خواهد.