بیمارستان های شهرستان زرند:

بازدید سرزده معاون فرماندار و دادستان از بیمارستان های شهرستان زرند

شب گذشته علی صادق زاده معاون فرماندار وسید مهدی قویدل دادستان از بیمارستان های شهرستان زرند بازدید کردند.

به گزارش صدای زرند،این بازدید که از ساعت ۲۳ پنجشنبه شب آغاز و تا پاسی از شب ادامه داشت از بخش های فعال بیمارستان سینا شامل اورژانس،بخش دیالیز، آزمایشگاه ها، رادیولوژی و دیگر بخش ها بازدید به عمل آمد و از نزدیک مسائل و مشکلات بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

 
در حاشیه این بازدید علی صادق زاده از خدماتی که به بیماران در این بیمارستان با توجه به مشکلات موجود ارائه میگردد ابراز رضایت نمود و گفت:شهروندان عزیز زرندی هیچ دغدغه و نگرانی در خصوص خدمات رسانی در مراکز درمانی شهرستان نداشته باشند چرا که همه مسئولین و پرسنل با تمام امکانات و توان خود سعی در ارائه خدمات مطلوب به بیماران را دارند.

 
یکی دیگر از بخش هایی که از آن بازدید به عمل آمد بخش خیّرساز ICU این بیمارستان بود و مقرر شد تا جلسه ای با مدیران مرتبط برگزار و نحوه استفاده بهتر از این بخش بررسی شود تا نیّت و خواست خیّرین نیز اجرایی گردد.

 
در بازدید از مرکز پیام ۱۱۵ نیز نحوه پاسخگویی به تماس گیرندگان با ۱۱۵ بررسی شد و دادستان محترم دستور پیگیری لازم و برخورد با مزاحمین تلفنی این مرکز را صادر نمود.

 
صادق زاده،راه اندازی اتاق عمل سرپایی در کنار اورژانس این بیمارستان را ضروری دانست و در این خصوص دستورات لازم را صادر نمود.

 

bazdid sarzadeh bimarestan 951019

در ادامه بازدید خود از بیمارستان امام علی (ع) نیز بازدید شد.

 
در این بیمارستان ضمن بازدید از  بخش های  ICU و CCU  و نوزادان ، جراحی عمومی، داخلی  و عیادت از  بیماران بستری در این بخش ها در خصوص نحوه خدمت رسانی مطلوب تر با بیماران مشورت نمودند.

 
بیماران در این بیمارستان نیز از نحوه ارائه خدمات ابراز رضایت نمودند.
همچنین پاره ای از مشکلات پرسنل زحمت کش این مراکز درمانی نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد در خصوص رفع این مشکلات با مدیران علوم پزشکی  و تأمین اجتماعی مذاکره گردد.

 
معاون سیاسی فرماندار زرند از پیشرفت خوب عملیات اجرایی بیمارستان سینای جدید خبر داد و افزود:در بازدیدی که در هفته جاری توسط مهندس علیزاده معاون وزیر راه و شهرسازی از پروژه ساخت بیمارستان سینا انجام گرفت از نزدیک مسائل و مشکلات پیش روی این پروژه بررسی شد و ایشان قول پیگیری و حل مشکلات را دادند و امید است این بیمارستان اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.

 

انتهای پیام/