تنها همه با هم می توانیم / خدمات بهزیستی باید اجتماعی شوند

در بیستمین روز از ایام فرخنده فجر انقلاب اسلامی طی برنامه ای مدون از سوی اداره بهزیستی شهرستان زرند رییس و کارکنان این مجموعه جشنی باشکوه را متناسب با این ایام ترتیب دادند.

در بیستمین روز از ایام فرخنده فجر انقلاب اسلامی طی برنامه ای مدون از سوی اداره بهزیستی شهرستان زرند رییس و کارکنان این مجموعه جشنی باشکوه به متناسب با این ایام برگزار شد.

 

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی بهزیستی زرند، در ابتدای این مراسم طهماسبی زاده رییس اداره بهزیستی زرند ضمن تبریک ایام الله مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی و عرض خیر مقدم از کلیه مدعوین محترم به خاطر حضور در این جشن بزرگ تقدیر کرد.

 

در ادامه صادق زاده مدیر کل بهزیستی استان کرمان ضمن عرض سلام و خیر مقدم به مسئولین شهرستانی و تبریک ایام الله دهه فجر به خاطر برپایی این مراسم تشکر به عمل آورد و همچنین مناسبت این جشن تکلیف را نیز به فرزندان خانه های کودک و نوجوان تبریک گفت.

 

ایشان در عرایض خود مجموعه به خدمات ارزنده ی سازمان بهزیستی و حمایت و تلاش جهت هرچه بهتر شدن آینده این فرزندان اشاره نمود و با بیان شعار امسال سازمان بهزیستی که “تنها همه با هم می توانیم“ گفت: این شعار برگرفته از شعار سال ۹۴است که توسط رهبری تبیین شده و بیانگر همدلی و همراهی مردم در پوشش خدمات مردم نهاد این سازمان است.

 

وی همچنین به اجتماعی کردن خدمات بهزیستی در رویکرد اصلی این سازمان اشاره کرد و گفت: در این حالت دولت نقش ناظر داشته و مردم خدمات را مدیریت می کنند و به حول و قوه الهی ثمرات مثبتی را در استان داشته ایم.

 

ایشان به اینکه مسائل اجتماعی بسیار پیچیده و توام با مشکلات و نواقصات بسیار است، گفت: قطعاً با نگاه مثبت به خصوص با کمک رسانه ها می توان در حل موضوعات اجتماعی و جلب مشارکت خیرین و مردم قدم های بیشتر و بهتری را برداشت.

 

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند ضمن عرض گرامیداشت این ایام مبارک و تبریک به مناسبت جشن تکلیف این فرزندان و افتخارات این انقلاب و مرز و بوم با آرزوی توفیق و سربلندی هر چه بیشتر در جهت اعتلاء و ارتقای سطح تحصیلات و اطاعت و عمل به دستورات اسلام را از خداوند متعال خواستار شد.

 

همچنین در بین این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رحمانی با برنامه ای شاد به بیان مسائلی از نماز و احکام در خصوص به سن تکلیف رسیدن این فرزندان پرداخت.

 

در پایان نیز با اهداء جوایزی از سوی جمع مسئولین حاضر در این مراسم به فرزندان به سن تکلیف رسیده و تقدیر و تشکر از مدیران و مسئولین برپایی ای جشن خاتمه داده شد.

 

Jashn-Behzisti-zarand_ (1)

Jashn-Behzisti-zarand_ (2)

Jashn-Behzisti-zarand_ (3)

Jashn-Behzisti-zarand_ (4)

 

 

انتهای پیام/