سه تغییر در فرمانداری زرند / تودیع و معارفه

در این مراسم علی حسن زاده بخشدار مرکزی، صفی زاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی و شهابی بخشدار بزدان آباد معرفی و از خدمات مهدلو، امیری و حسن زاده تقدیر شد.

TodiVaMoarefeمراسم تودیع و معارفه معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرماندار زرند، بخشدار مرکزی و بخشدار یزدان آباد در محل فرمانداری زرند برگزار شد.

                  

به گزارش صدای زرند، در این مراسم فرماندار زرند ضمن تقدیر از فعالیت های مهندس امیری، معاون سابق امور عمرانی و بخشداران بخش مرکزی و یزدان آباد بر لزوم همدلی و تعامل در رسیدگی به امور مردم تاکید کرد و افزود: همه مسئولین و مدیران باید خدمت رسانی به مردم را در سرلوحه کار خود قرار دهند و ما نیز در عرصه خدمت رسانی از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

                  

وی ضمن تاکید به مجموعه کاری در فرمانداری زرند این وقت بدست آمده را برای خدمتگذاری به مردم غنیمت دانست و گفت: باید از تجربه ای که بدست آمده بیشترین استفاده را ببریم و در راستای خدمتگذاری نهایت استفاده را به مردم همیشه در صحنه زرند داشته باشیم.

                  

وی در ادامه تواضع و گره گشائی از مشکلات را از ویژگی های یک مدیر خوب دانست و گفت: شرکت دادن مردم در امورات و مردمی کردن امور بهترین راهکار پیشرفت شهرستان زرند است و امید است با تلاش های همه جانبه مسئولین و کارکنان خدوم دولت به پیشرفت واقعی برسیم.

                  

محمد رضا مهدلو بخشدار مرکزی سابق زرند و فرماندار کوهبنان نیز در این مراسم مسئولیت را یک هدیه الهی دانست و گفت: مدیران باید تمام توان خود را برای پاسخگوئی به مطالبات و جلب رضایت مردم بکار گیرند و هیچ کوتاهی و کم کاری در این خصوص قابل بخشش نیست.

                  

علی صادق زاده، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری زرند نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و مجاهدت های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی افزود: رعایت قوانین و اجرای دستورالعمل ها در رفع نیازهای مردم و فراهم آوردن بستر خدمت مفید و موثر است.

                  

صادق زاده تصریح کرد: این دولت بر رفع مشکلات اقتصاد و ایجاد اشتغال تاکید دارد و با تدبیر و عزم ملی و عقلانیت حاکم در کشور می توانیم از این مشکلات عبور کنیم.

                  

شایان ذکر است در پایان این مراسم  علی حسن زاده بخشدار مرکزی، صفی زاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی و شهابی بخشدار بزدان آباد معرفی و از خدمات مهدلو، امیری و حسن زاده تقدیر شد.

                  

                  

انتهای پیام/