اینجا اروپا نیست! تنکابن است + تصویر

وقتی عده‌ای با وقحات تمام امنیت اخلاقی را به بازی گرفته و از آن بهانه‌ای برای تبلیغات سیاسی کثیف خود می‌سازند، چه کسی یا کسانی مسئول مقابله با مظاهر بی بندو باری لجام گسیخته و جنون آور است؟

به گزارش صـدای زرنـد، به نقل از هنگام نیوز، دریاسر، منطقه‌ای زیبا در ارتفاعات دوهزار تنکابن که در فصل بهار با گل‌های زرد آن جلوه خاصی گرفته و این دشت زردرنگ میزبانی برای علاقه‌مندان به طبیعت می‌شود؛ ولی آن‌طور که تصویر گویا هست، تنها علاقه‌مندان فساد و بی‌بندوباری هستند که جولان می‌دهند.

                    

سوال اینجاست: وقتی عده‌ای با وقحات تمام امنیت اخلاقی را به بازی گرفته و آن را بهانه‌ای برای تبلیغات سیاسی کثیف خود می‌سازند، چه کسی یا چه کسانی مسئول مقابله با مظاهر بی‌بندوباری لجام گسیخته و جنون آور است؟

                    

مسئولین امر شهرستان تنکابن کجا هستند؟

                    

آیا از خون مالک اشتر جبهه‌ها، شهید شیرودی که نه تنها در ایران، بلکه در جهان شناخته شده‌اند، شرم نمی‌کنند؟

                    

مسئولان شهرستان که با سکوت خود، تایید کننده این بی‌بندوباری‌های اخلاقی هستند، چرا به نظر حداکثر شهروندان که می‌خواهند از این تفریحات سالم بهره ببرند؛ مبنی بر کنترل سلسله جرائم اجتماعی در حوزه بد اخلاقی‌های اجتماعی بی‌توجه‌اند؟

                    

آیا مسئولان به خواب فرورفته شهرستان تنکابن، به حق مسلم شهروندان خود که ابتدایی‌ترین اصول اخلاقی را عده‌ای معدود و اقلیتی بی‌شرم به سخره گرفته‌اند؛ برآورده کردند؟

                    

اصلا آیا مسئولان تنکابنی در نظامی به اسم اسلام زندگی می‌کنند؟

                    

آیا اوامر اجرایی نمی‌دانند مقابله با پدیده بد حجابی یک قانون و همچنین خواست عمومی است که نیازمند اقدامات همه‌جانبه است که با عمل به آن می‌توان از تکرار صحنه‌های نمایش زشت و بی‌بندوبار کاست؟

                    

Tonekabon_01

                    

این‌ها سوالات حداکثری شهروندان تنکابنی است که تا به‌حال هیچ مسئولی به آن پاسخ نداده است؛ چرا که اگر پاسخی به این سوالات داده می‌شد، وضعیت شهر این‌گونه نبود!

                    

                    
انتهای پیام/