گاز رسانی به دو دهستان جرجافک و سربنان در زرند آغاز شد

اجرای طرح گاز رسانی به دهستان های جرجافک و سربنان در شهرستان زرند با حضور شماری از مسوولان آغاز شد.

اجرای طرح گاز رسانی به دهستان های جرجافک و سربنان در شهرستان زرند با حضور شماری از مسوولان آغاز شد.

 

 گاز رسانی به دو دهستان جرجافک و سربنان در زرند

 

به گزارش صدای زرند، آیین آغاز عملیات اجرایی این طرح های زیربنایی عصر پنجشنبه با حضور نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان، فرماندار زرند و جمعی دیگر از مسوولان برگزار شد.

 
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمان در این آیین گفت: طرح گاز رسانی به دهستان جرجافک با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال در قالب احداث ۷۵ کیلومتر شبکه توزیع، ۲۵ کیلومتر خط فولادی ۶ اینچ و ایستگاه تقلیل فشار در مدت زمان یک سال اجرا می شود.

 
محمدعلی ودیعتی افزود: با اجرای این طرح بیش از یکهزار خانوار در قالب ۱۸ روستا از نعمت گاز بهره مند می شوند.

 
وی گفت: طرح گاز رسانی به دهستان سربنان نیز با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال در قالب ۴۲کیلومتر شبکه توزیع، ۱۴ کیلومتر خط فولادی ۶ اینچ و احداث ۲ ایستگاه تقلیل فشار در مدت زمان یک سال اجرا می شود و با اجرای آن بیش از ۷۰۰ خانوار در قالب ۱۸ روستا گاز دار می شوند.

 
حسین امیری نماینده مردم شهرستان های زرند و کوهبنان در مجلس هم گاز رسانی به روستاها را از اقدامات ارزشمند دولت در خدمت رسانی به روستاها عنوان کرد و گفت: دولت توجه ویژه ای به روستائیان دارد.

 

نماینده مردم شهرستانهای زرند وکوهبنان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چهار دهستان سربنان،جرجافک ،سیریز و ده علی از جمله مناطقی هستند تا کنون از نعمت گاز برخوردار نبوده اند .

 
حبیب الله خنجری فرماندار زرند نیز با قدردانی از دست اندرکاران اجرای این طرح اظهار امیدواری کرد سال آینده مردم دهستان جرجافک از نعمت گاز بهره مند شوند.

 

وی در پایان افزود: امیدواریم در آینده ای نزدیک شاهد عملیات اجرائی گاز رسانی به منطقه سیریز نیز باشیم.

 

انتهای پیام/