نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زرند

جلسه شورای امربه معروف و نهی از منکر با حضور حجت الاسلام اسلامی مدیر کل سیاسی استانداری کرمان ، مهدلو بخشدار مرکزی و جمع کثیری از اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکرشهرستان در محل سالن کنفرانس فرمانداری زرند تشکیل گردید.

جلسه شورای امربه معروف و نهی از منکر با حضور حجت الاسلام اسلامی مدیر کل سیاسی استانداری کرمان در محل سالن کنفرانس فرمانداری زرند تشکیل گردید.

 

Nashast-Amrbemarof_ (1)

 

به گزارش صدای زرند، جلسه شورای امربه معروف و نهی از منکر با حضور حجت الاسلام اسلامی مدیر کل سیاسی استانداری کرمان ، مهدلو بخشدار مرکزی و جمع کثیری از اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکرشهرستان در محل سالن کنفرانس فرمانداری زرند تشکیل گردید.

 
در این نشست حجت الاسلام عباس اسلامی مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمان طی سخنانی پیرامون اهمیت فریضه امربه معروف و نهی از منکر، انجام این دو فریضه الهی را موجب تکامل و پیشرفت انسانها بیان کرد و فرمود: چنانچه به این فریضه مهم توجه ای نشود باعث رکود ، سستی و سقوط جامعه و به تدریج موجب اضمحلال و مرگ جامعه را فراهم می آورد.

 

 

وی با نقل حدیثی از قول امام باقر (ع) فرمودند: احیاء فریضه امربه معروف و نهی از منکر موجب می شودراهها امن گردد، کسب و کارها حلال شود، حقوق مظالم به صاحبان اصلی برگردانده شودو زمین آباد گردد.

 
مدیر کل سیاسی انتخابات استانداری ادامه داد:  هدف عمده و اساسی در امر به معروف و نهی از منکر محقق شدن معروف و زدوده شدن منکر است. برای رسیدن به این هدف باید به دنبال بهترین و مؤثرترین راهکارها و شیوه های عملی باشیم چرا که امر به معروف و نهی از منکر از حقوق متقابل مسلمانان است و افراد جامعه اسلامی در برابر آن مسئولند.

 
محمد رضا مهدلو گفت: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه ای عمومی  و همگانی است، برای پیشبرد اهداف اسلامی ، این وظیفه همگانی انجام دو فزیضه اصلی امر به معروف و نهی از منکر است که در اسلام می خواهند تمام قشرهای مسلمین را اصلاح بکند ، امر به معروف و نهی از منکر در فرهنگ اسلامی از جمله عوامل حفظ سلامت دنیا و حتی آخرت انسان هاست.و امروز وظیفه همه است در جهت احیاء این فریضه الهی بکوشیم .

 

 

وی افزود: در جمهوری اسلامی نهادهایی به طور ویژه این فریضه را دنبال می کنند. از جمله مهمترین این نهادها ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر است که باید همه درانجام این رسالت عظیم و نهادینه شدن این فرضیه مهم در جامعه به این ستاد کمک کنیم.

Nashast-Amrbemarof_ (2)

Nashast-Amrbemarof_ (3)

Nashast-Amrbemarof_ (4)

 

 

انتهای پیام/