حضور مردم در برنامه های دهه مبارک فجر نمایش اقتداری دیگر از صلابت مردم ایران زمین

دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع دوباره اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

Imanitabarصدای زرند: بنا به گزارش روابط  عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان، حجت الاسلام والمسلمین علی ایمانی تبار، مسئول کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر استان در جلسه هماهنگی استانی این کمیته با اعلام این مطلب افزود: دهه فجر،‌ سرآغاز طلوع دوباره اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران و بخشی از تاریخ ماست که گذشته را از آینده جدا ساخته است.

 

 

ایمانی تبار افزود: در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت و این دهه در تاریخ ایران نقطه ای تعیین کننده و بی مانند بشمارمیرود. دهه فجر انقلاب از رشحات اسلام است و آئینه ای است که خورشید اسلام در آن درخشید و یادبود این دهه باید با عظمت هرچه تمامتر برگزارشود بنابراین سعی شود تا جای ممکن برنامه های دهه فجر جامع باشد و از پراکندگی برنامه ها در روستاههاجلوگیری شود، برگزاری مراسم دهه فجر با محتوای ارزشی و انقلابی با جذابیت و تنوع بالا باعث  تاثیر گذاری و زمینه ساز حضور مردم همیشه در صحنه در برنامه های انقلابی می شود.

 

 

 

ایمانی تبار ادامه داد: برنامه های دهه فجر باید  تبیین کننده ارزشها و گویای خدمات انقلاب اسلامی  باشد و نسل جدید را به انقلاب و رهبری پیوند دهد و گویای خدمات امام راحل (ره) و انقلاب اسلامی باشد.

 

 

 

 

DaheFajr