آموزش مداوم از ضروریات حرفه خبرنگاری است

با هدف بهره مندی جوانان و علاقمندان به رشته های مورد نیاز صدا و سیما مانند تصویربرداری، تدوین، مونتاژ و خبرنگاری نخستین مرحله اجرای این طرح در شهرستان زرند آغاز شد.

حبیب الله خنجری روز چهارشنبه در افتتاحیه دوره های آموزشی باشگاه خبرنگاران و گروه های تولیدی در شهرستان زرند افزود: مسوولان باید در پاسخ به سووالات خبرنگاران و رفع مشکلات مطرح شده، از هیچ کوششی دریغ نورزند.

Khabarnegar-Zarand_01

به گزارش صدای زرند، حبیب الله خنجری در گفتگو با خبرگزاری ایرنا گفت: انتقال واقعیت ها به مسوولان و نقد منصفانه باعث ارتقاء و پیشرفت جامعه می شود.

 

 

مدیر باشگاه خبرنگاران استان کرمان نیز در این آیین گفت: با هدف بهره مندی جوانان و علاقمندان به رشته های مورد نیاز صدا و سیما مانند تصویربرداری، تدوین، مونتاژ و خبرنگاری نخستین مرحله اجرای این طرح در شهرستان زرند آغاز شد.

 

 

حمید احمدی افزادی افزود: علاقمندان به شرکت در دوره های آموزشی پس از پایان دوره می توانند در زمینه خبرنگاری و برنامه سازی فعالیت کنند.

 

 

وی گفت: عمده فعالیت باشگاه خبرنگاران در مرکز استان است و به دلیل دوری و مسافت زیاد، امکان استفاده از دوره های آموزشی برای همه افراد فراهم نیست به همین دلیل با افتتاح نمایندگی باشگاه خبرنگاران در شهرستان ها علاقمندان بهتر می توانند از مزایای دوره های آموزشی بهره مند شوند.

SONY DSC

انتهای پیام/