یادداشتی پیرامون شایعۀ پایان کار شهردار زرند/

آیا حاصل مطالبه گری دیروز صدای زرند به نفع فردای کرمان خواهد شد؟!

شایعۀ احتمال انتخاب مهندس ضیاءالدینی شهردار زرند به عنوان شهردار کرمان، این روزها در محافل مختلف وجود دارد. موضوعی که در صورت صحت، با توجه به فعال و پرتلاش بودن مهندس ضیاءالدینی می تواند به ضرر شهر زرند تمام شود.

شایعۀ احتمال انتخاب مهندس ضیاءالدینی شهردار زرند به عنوان شهردار کرمان، این روزها در محافل مختلف وجود دارد. موضوعی که در صورت صحت، با توجه به فعال و پرتلاش بودن مهندس ضیاءالدینی می تواند به ضرر شهر زرند تمام شود.

صدای زرند – گروه مطالبه گری: مهندس علی ضیاءالدینی آبان ماه سال ۱۴۰۰ و بعد از موج مطالبه گری و شفاف سازی های ما در پایگاه خبری صدای زرند که باعث عدم ورود علیرضا پورغلامحسططینی [به عنوان یک شخص غیربومی و خارج از تخصص سمت مدیریت شهرداری]، به طبقه دوم شهرداری زرند شدیم، از سوی شورای اسلامی شهر به عنوان شهردار زرند انتخاب شد؛ یعنی موضوعی که دیروز با مطالبه گری رسانه ای و همت اعضای شورای شهر به نفع زرند اتفاق افتاده بود، در صورت صحت شایعه مذکور، فردا به نفع شهردار کرمان تمام خواهد شد.

 

بنا به گزارش رسانه های مختلف استان، این روزها حداقل برخی از اعضای شورای شهر کرمان از عملکرد سعید شعرباف تبریزی شهردار کرمان، رضایت کافی نداشته و در این بین اعضایی چون محمدرضا کمساری نائب‌‌رئیس شورای اسلامی شهر کرمان طی ماه‌های اخیر انتقادهای بی‌پرده و صریحی را به شهردار وارد کرده است، انتقادهایی که گفته می شود شعرباف را تا پای استیضاح هم پیش خواهد برد.

مهندس علی ضیاءالدینی شهردار کنونی شهر زرند هرچند پیش از این سابقه دهیاری دشتخاک، شهرداری راور و معاونت در شهرداری‌های مناطقی از شهر کرمان را در پرونده کاری خود دارد، اما از سال ۱۳۸۱ به عنوان نماینده اداره کل بازرسی در امور نظارتی و بازرسی بر کار شوراها فعالیت داشت و نگاه کمتری به امور مدیریتی و اجرایی شهرداری ها داشته است، اما تجربه چندین ساله او و نیز نگاه مثبت اعضای شورای شهر موجب ورود وی به شهرداری زرند شد و او نیز با تلاشی مجدانه تاکنون و طی حدود ۲ سال فعالیت عملکرد قابل دفاعی از خود به جای گذاشته است و این موضوع شاید موجب جلب نگاه و نظر برخی از اعضای شورای شهر کرمان شده است و احتمال انتخاب وی به عنوان شهردار کرمان وجود دارد؛ از نگاه این قلم، انتقال علی ضیاءالدینی از شهرداری زرند به شهرداری کرمان هرچند شاید برای خودش خوشایند و مطلوب باشد، اما برای شهر زرند و مردم آن، نه!!

امید که این شایعه کذب باشد و یا اگر قصدی بر این اقدام وجود دارد، با پیگیری و چانه زنی های مسئولین و دلسوزان شهرستان، ورق به سمتی که به نفع زرند است، برگردد.

برخی از مطالب منتشر شده توسط صدای زرند در زمان انتخاب شهردار زرند

پرونده انتخاب شهردار زرند بالاخره بسته شده!

کاش شورای شهر زرند این بار شفاف تر عمل کند

مدرک تحصیلی شهردار منتخب شورای شهر زرند چیست!؟

 

منتخب شورای شهر زرند، آخِر شهردار زرند نشد!

بیانیه عضو شورای شهر زرند در ارتباط با انتخاب شهردار

چرا شورای شهر زرند برخی ها را نمی بیند؟

منتخب شورای شهر زرند، شهردار زرند نشد!

انتهای پیام/