رئیس شورای شهر زرند: شنبه معارفه شهردار زرند

پرونده انتخاب شهردار زرند بالاخره بسته شده!

بعد از گذشت بیش از چهار ماه از شروع به کار شورای شهر ششم در زرند، بالاخره روز معارفه شهردار زرند فرارسید و طبق گفته رئیس شورای شهر زرند، "شنبه روز معارفه شهردار جدید زرند می‌باشد".

بعد از گذشت بیش از چهار ماه از شروع به کار شورای شهر ششم در زرند، بالاخره روز معارفه شهردار زرند فرارسید و طبق گفته رئیس شورای شهر زرند، “شنبه روز معارفه شهردار جدید زرند می‌باشد”.

به گزارش صدای زرند، بعد از برخواستن “محمدرضا مهدلو” از صندلی مدیریتی شهرداری زرند و نشستن بر صندلی مدیرکلی امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، شورای شهر زرند اولین گزینه خود یعنی “علیرضا پورغلامحسینی” را با حواشی فراوان به عنوان شهردار زرند معرفی کرد، که به دلیل عدم تطابق مدرک تحصیلی پورغلامحسینی، این انتخاب به نتیجه نرسید.

بعد از آن، شورای شهر زرند با برخی حواشی مواجه شد و دست به انتخابی دیگر زد، اما این بار فردی بومی و باتجربه یعنی علی ضیاءالدینی را برای این منظور انتخاب و معرفی کرد؛ هرچند تا چند روز قبل شایعاتی مبنی بر عدم تایید ضیاءالدینی هم به گوش می‌رسید، اما امروز باخبر شدیم که شنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۰، روز معارفه وی به عنوان شهردار زرند خواهد بود.

شهرداری زرند در این چهار ماه و طبق گفته برخی افراد به دلیل عدم حضور یک مدیر، با قدرت و توان «شهردارِ منتخب» بر صندلی مدیریتی آن، مشکلاتی را نیز داشته است، که امیدواریم این شنبه و با معارفه علی ضیاءالدینی به عنوان شهردار زرند، آغاز هفته‌ای مبارک باشد برای شهر زرند، همراه با توسعه و پیشرفت!

 

انتهای پیام/عکس: مسعود عربندوی