چه خبر از ام آر آی؟

روزهای پایانی دوره نمایندگی دکتر عفت شریعتی است و یکی از بزرگترین و شاید غیر ممکن ترین وعده هایی که وی داده بود تامین دستگاه ام آر آی در زرند بود که بحمدالله با همکاری و رایزنی با هلدینگ میدکو (شرکت مادر فولاد زرند ایرانیان) این اتفاق رقم خورد و طبق مدارک ارائه شده از وزارت بهداشت به زودی این اتفاق بزرگ برای تامین نیازهای بیماران زرند اتفاق خواهد افتاد.

به گزارش صدای زرند، دکتر عفت شریعتی در این باره گفت: بحمدالله و با اقدامات انجام شده و همکاری شرکت فولاد زرند ایرانیان تامین بودجه این دستگاه حیاتی در ماه های پایانی سال اتفاق افتاد و مبلغ دستگاه به حساب شرکت زیمنس آلمان واریز و دستگاه خریداری و هم اکنون در انتظار نصب می باشد.

وی ادامه داد: متاسفانه در زرند و در بخش دولتی زیرساخت مناسبی برای این دستگاه وجود نداشت که با رایزنی و پیگیری های انجام شده مقرر شد که قسمتی از ساختمان غربالگری جنب بیمارستان سینای زرند به بخش ام آر آی اختصاص داده شود که در روزهای آینده کار عمرانی برای زیرساخت این بخش انجام و در مدت کوتاهی به پایان خواهد رسید و این دستگاه به زودی نصب خواهد گردید.

نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: شهر زرند به دلیل نزدیکی به شهر کرمان و از نظر جمعیتی و قانون مصوب وزارت بهداشت شامل شهرهای تخصیص یافته دستگاه ام آر آی نمیشد که بحمدالله با پیگیری هایی که انجام شد این دستگاه خریداری و در روزهای آینده شاهد بهره برداری از این دستگاه خواهیم بود و مطمئنا مشکلات زیادی از مردم عزیز شهرستان های زرند،کوهبنان و راور رفع خواهد کرد و آرامش روانی بیمارانی که به این دستگاه نیاز دارند تامین خواهد شد.

دکتر شریعتی در پایان گفت: در روزهای آینده کلنگ یک کارخانه بزرگ توسط یکی از مسئولین کشوری در زرند خواهد خورد که مطمئنا اتفاقات بزرگی را در زمینه اشتغال جوانان منطقه رقم خواهد زد.