منتخب شورای شهر زرند، شهردار زرند نشد!

طبق اطلاعات دریافتی ما، شهردار منتخب شورای شهر زرند نتوانست از وزارت کشور شرایط لازم را برای نشستن بر صندلی شهرداری زرند که این روزها به یک صندلی داغ هم تبدیل شده، کسب نماید.

طبق اطلاعات دریافتی ما، شهردار منتخب شورای شهر زرند نتوانست از وزارت کشور شرایط لازم را برای نشستن بر صندلی شهرداری زرند که این روزها به یک صندلی داغ هم تبدیل شده، کسب نماید.

به گزارش صدای زرند، خبری که امروز صبح ابتدا به صورت شایعه وار بین برخی افراد دست به دست می شد عدم احراز شرایط لازم توسط علیرضا پورغلامحسینی برای ورود به اتاق مدیریتی شهرداری زرند بود، موضوعی که بنا به شنیده ها به دلیل عدم ارتباط مدرک تحصیلی پورغلامحسینی با رشته های مورد تایید وزارت کشور برای تصدی سمت شهردار می باشد.

علیرضا پورغلامحسینی دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس ادبیات می باشد که در حال حاضر و به صورت همزمان دانشجوی دکتری ادبیات فارسی (احتمالاٌ دانشگاه آزاد کرمان) و دانشجو جغرافیا – برنامه ریزی شهری (گرایش آمایش شهری) (دانشگاه پیام نور واحد رضوان شهر صدوق) می باشد. رشته ادبیات فارسی که در حال حاضر تنها مدرک تحصیلیِ رسمی پورغلامحسینی است، اصلاٌ در لیست رشته های مورد تایید وزارت کشور برای تصدی سمت شهردار نیست و وی در رشته دیگر نیز هنوز موفق به کسب مدرک تحصیلی نشده است و بنا به گفته دکتر محمود غدیری رئیس دانشگاه پیام نور واحد رضوان شهر صدوق که استاد راهنمای پورغلامحسینی هم می باشد، وی پروپوزال خود را ارائه نموده است و در حال حاضر درگیر کارهای پایان نامه می باشند و بسته به خود دانشجو دارد که چه زمانی بتواند فارغ التحصیل شود، ولی باید حداقل سه ماه از تصویب پروپوزال بگذرد تا بتواند از پایان نامه خود دفاع نماید.

بنا به اطلاعات ما علیرضا پورغلامحسینی تازه در ترم جاری (یعنی ترم اول سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱) درس پایان نامه خود را اخذ نموده است و بنا به قوانین آموزشی وی حداقل سه ماه از زمان اخذ پایان نامه، مجاز به دفاع از پایان نامه خود است، یعنی احتمالاٌ تا پایان این ترم (دی ماه) امکان دفاع از پایان نامه خود را ندارد.

عباس ایرانمنش رئیس شورای شهر زرند نیز در این باره در گفتگو با صدای زرند بیان داشت: هنوز رسمی چیزی در مورد عدم تایید پورغلامحسینی به شورا ابلاغ نشده است، اما غیررسمی چیزهایی شنیده ایم.

وی نیز دلیل عدم احراز صلاحیت پورغلامحسینی را مرتبط با مدرک تحصیلی وی دانست و بیان داشت: می گویند چون هنوز پایان نامه خود را در رشته مرتبط ارائه نکرده است، به این دلیل نمی تواند.

ایرانمنش با بیان اینکه به هر حال این تصمیم افراد بالادست ما است، اظهارداشت: ما به دوستان گفته ایم که ایشان ۱۸ سال مدیریت در شهرداری ها داشته است، چه می شود که یکی دو ماه دیگر پایان نامه خود را ارائه نماید.

وی با گفتن اینکه هنوز از همین گزینه ناامید نیستیم، بیان داشت: اگر پورغلامحسینی تایید نشود دوباره باید جلسه بگیریم و کارنامه افراد را بررسی نماییم و برای انتخاب فرد جدید تصمیم بگیریم.

 

انتهای پیام/