ایثارگری که آزادانه جان داد

روح بلند ایثارگری که دو روز قبل ویدیو شرایط سخت زندگیش از صدای زرند پخش شد، دقایقی قبل غریبانه اما در نهایت آزادگی به همرزمان شهیدش پیوست. به گزارش صدای زرند، “حسین اثنی عشری” مردی از دیار سربنان زرند، ایثارگری بود که به گفته خانواده‌اش حدود ۲۱ ماه در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیده بود. […]

روح بلند ایثارگری که دو روز قبل ویدیو شرایط سخت زندگیش از صدای زرند پخش شد، دقایقی قبل غریبانه اما در نهایت آزادگی به همرزمان شهیدش پیوست.

به گزارش صدای زرند، “حسین اثنی عشری” مردی از دیار سربنان زرند، ایثارگری بود که به گفته خانواده‌اش حدود ۲۱ ماه در جبهه‌های حق علیه باطل جنگیده بود.

زندگی این عزیز سفر کرده، بنا به بیان خانواده‌اش به دلایلی که ناشی از اثرات شیمیایی زمان جنگ بود، سال‌های سال در گوشه ای و با تحمل سختی و درد بیماری سپری شده بود.

پخش ویدیو این ایثارگر رنج کشیده از صدای زرند، موجی از همدردی و ناراحتی از بی توجهی به این بزرگمرد را در جامعه برانگیخت و نگاه برخی مردم و مسئولین را برای کمک به وی جلب کرده بود، ولی گویی روح حسین آقا بزرگتر از آن بود که زیر بار این کمک‌ها برود و دقایقی قبل آزادانه پرکشید.

صدای زرند به نمایندگی از تمام کسانیکه در این چند روز با خانواده حسین اثنی عشری همدردی کردند، به خانواده ایشان تسلیت عرض می‌نماید و برای آن عزیز سفر کرده مغفرت الهی و برای بازماندگان صبری جمیل خواستاریم.

انتهای پیام/