دستگیری اعضای باند کلاهبرداری سکه و طلا در زرند

دادستان عمومی و انقلاب زرند گفت: دو نفر از اعضای باند کلاهبرداری سکه و طلا در شهرستان زرند دستگیر شدند.

به گزارش صدای زرند، حجت‌الاسلام بلوچ‌زاده اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان زرندی مبنی بر کلاهبرداری تعدادی از افراد از آنها، دستور تحقیقات را به ضابطان صادر و در پی این تحقیقات یک باند کلاهبرداری شناسایی و تعداد دو نفر از کلاهبرداران دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب زرند ادامه داد: شگرد این کلاهبرداران به این نحو بود که ادعا می‌کردند با عالم ماوراء و طلسم، اجنه و پریان ارتباط دارند و می‌توانند افراد بیمار را شفا دهند و افرادی که بیماری جسمی دارند را درمان کنند و برای این کارشان از افراد پول،  طلا و سکه بهار آزادی طلب می‌کردند و می‌گفتند باید این طلاها را بیاورید که ما در منزل شخص بیمار بگذاریم و کسی حق ندارد وارد این خانه شود و باید مدتی طلاها در این جا باشد تا این طلاها طلسم را بشکند.

وی ادامه داد: بعد از مدت چند روزی که افراد وارد آن منزل می‌شدند، می‌دیدند طلاها نیست و کلاهبرداران فرار کرده‌اند.

بلوچ‌زاده عنوان کرد: در این رابطه بیش از دو کیلوگرم طلا  و نزدیک به ۳۰ عدد سکه و هفت میلیون تومان وجه نقد کلاهبرداری شده است.

وی ضمن درخواست از مردم مبنی بر اینکه فریب این کلاهبرداری‌ها و ادعاهای واهی را نخورند و اموال خود را در اختیار اینگونه افراد نگذارند، تصریح کرد: هر یک از شهروندان که در این خصوص مالباخته هستند و شکایت دارند حتما به نیروی انتظامی یا دادسرا مراجعه کنند تا بتوانیم تحقیقات مقدماتی را تکمیل و اموال افراد را به دست صاحبانش برگردانیم.

انتهای پیام/