محدودیت‌های کرونایی با جدیت در زرند اجرا می‌شود

فرماندار زرند با اشاره به آغاز محدودیت‌های کرونایی از ۱۰ آبان ماه به مدت ۲ هفته در شش شهرستان فوق حاد کرونایی استان کرمان، گفت: اجرای دقیق این محدودیت‌ها با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش صدای زرند، علی حسن زاده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان زرند و معاون و جانشین فرماندار زرند در ستاد شهرستانی مقابله و پیشگیری بیماری کرونا، گفت: شهرستان زرند از نظر شیوع و اپیدمی بیماری کرونا در وضعیت فوق حاد و خطرناک بسر می‌برد که بیش از هر زمان دیگری لزوم همکاری و هماهنگی مردم، تمامی دستگاه‌های اجرایی، نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی و غیر دولتی در اجرا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و محدودیت‌های اعمالی را می‌رساند.

او با بیان اینکه سیر صعودی نگران کننده ابتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا در شهرستان زرند ادامه دارد، افزود: محدودیت‌های ویژه فعالیت اصناف مختلف به غیر از صنوف گروه اول (مایحتاج مردم) در سطح این شهرستان در حال اعمال و اصناف گروه اول باید طبق مصوبات قبلی ستاد شهرستانی کرونا، رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی را با جدیت دنبال کنند.

حسن زاده تصریح کرد: بیش از ۴ گروه مختلف بازرسی متشکل از اتاق اصناف، بهداشت، دادسرا، نیروی انتظامی و فرمانداری بر رعایت کامل محدودیت‌های صنفی نظارت ویژه دارند و تاکنون بیش از ۱۲۰ صنف متخلف که اقدام به بازگشایی در زمان اعلام و اعمال محدودیت‌ها کرده اند، پلمب شدند.

او از مردم خواست: رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت اصل فاصله گذاری اجتماعی را مدنظر داشته باشند و از سفر‌های غیر ضرور بیرون شهرستانی و به ویژه به مناطق گردشگری، خوش آب و هوا و تفرجگاه‌های داخل شهرستانی به شدت پرهیز کنند.

حسن زاده بیان داشت: در صورت لزوم و صلاحدید ستاد استانی و شهرستانی کرونا، پست‌های ایست و بازرسی در ورودی و خروجی شهرستان و مناطق گردشگر پذیر برقرار و از سفر‌ها جلوگیری می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان