مدیر آموزش و پرورش زرند:

سال تحصیلی جدید در زرند با حضور بیش از ۳۰ هزار دانش آموز آغاز می شود

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از حضور بیش از ۳۰ هزار دانش آموز در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در مدارس زرند و به صدا در آمدن زنگ بازگشایی مدارس در ساعت ۷:۳۰ روز یکم مهرماه در زرند خبر داد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از حضور بیش از ۳۰ هزار دانش آموز در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ در مدارس زرند و به صدا در آمدن زنگ بازگشایی مدارس در ساعت ۷:۳۰ روز یکم مهرماه در زرند خبر داد.

“حسین کاظمی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند بیان داشت: در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ بیش از ۳۰ هزار ثبت نامی داشته ایم که از این تعداد ۱۴ هزار و ۷۰۰ نفر دانش آموز دختر و ۱۵ هزار و ۳۰۰ نفر دانش آموز پسر هستند.

وی با اعلام اینکه در سال تحصیلی جدید ۵۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی افزایش داشته ایم، گفت: در سال تحصیلی جدید قریب ۱۵ هزار و ۷۰۰ دانش آموز در مقطع ابتدایی، قریب ۵ هزار و ۵۰۰ نفر در مقطع متوسطه اول، بیش از ۶ هزار و ۴۰۰ نفر در مقطع متوسطه دوم و بیش از ۳ هزار نفر در مقطع پیش دبستانی تحصیل خواهند کرد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند افزود: در شهرستان زرند ۲۳۲ مدرسه دولتی، ۳۸ مدرسه غیردولتی و ۹۸ مرکز پیش دبستانی با کادر ۲ هزار و ۵۰۰ نفره فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه زنگ شکوفه ها ساعت ۸:۳۰ روز ۳۱ شهریور ماه در دبستان استاد مطهری نواخته می شود، تصریح کرد: زنگ بازگشایی مدارس نیز در ساعت ۷:۳۰ روز یکم مهرماه به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه کوثر دوره دوم به صدا در می آید.

کاظمی با اذعان به اینکه در کنکور امسال ۴۵ نفر رتبه برتر زیر هزار و قریب ۶۰ رتبه بین هزار تا ۲ هزار داشتیم، خاطرنشان کرد: نسبت به سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی در زمینه تعداد قبولی ها داشته ایم.

وی ادامه داد: اما از ویژگی ها و تفاوت های مهم کنکور امسال این بود که در بعضی از مدارس عادی نیز رتبه زیر هزار داشتیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند با اشاره به اینکه در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ مقداری با کمبود معلم مواجه هستیم، بیان کرد: خوشبختانه این کمبود از طریق معلمین بازنشسته و همکاری اداره کل آموزش و پرورش و نقل و انتقالات برطرف می شود.

وی در پایان همچنین بیان داشت: کتب مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه دوم و رشته های فنی از طریق مدارس در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد که تاکنون ۸۰ درصد این کار انجام شده است و کتب مقطع تحصیلی متوسطه اول نیز از طریق کتابخانه های سطح شهرستان قابل تهیه می باشند.

انتهای پیام/