فرمانده ناحیه سپاه مقاومت زرند:

سپردن سکان مدیریت‌ به زنان مانع تبلیغات ناجوانمردانه دشمن علیه ایران می‌شود

فرمانده ناحیه سپاه مقاومت زرند گفت: سپردن سکان مدیریت دانشگاه به دست بانوی شایسته و انقلابی تبلیغات ناجوانمردانه‌‌ای که به‌سمت ایران اسلامی از طرف دشمنان بیگانه و دوستان نادان صورت می‌گیرد، را خنثی می‌کند.

فرمانده ناحیه سپاه مقاومت زرند گفت: سپردن سکان مدیریت دانشگاه به دست بانوی شایسته و انقلابی تبلیغات ناجوانمردانه‌‌ای که به‌سمت ایران اسلامی از طرف دشمنان بیگانه و دوستان نادان صورت می‌گیرد، را خنثی می‌کند.

به گزارش صدای زرند، “اکبر کُردی” فرمانده ناحیه مقاومت سپاه زرند ظهر امروز با حضور در دفتر کار سمنبر میرزایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی زرند گفت: سپردن سکان مدیریت دانشگاه به دست یک بانوی شایسته و انقلابی، نشان از بها دادن نظام ارزشی انقلاب اسلامی به زنان مسلمان و انقلابی یکی از نشانه‌های فرهنگی برجسته ایران اسلامی است تا تبلیغات ناجوانمردانه‌‌ای که به‌سمت ایران اسلامی از طرف دشمنان بیگانه و دوستان نادان صورت می‌گیرد، خنثی شود.

وی تصریح کرد: توجه به جایگاه بانوان مسلمان که حجاب را جزء لاینفک زندگی و مسئولیت اجتماعی خود پذیرفته‌اند می‌تواند ملاک بسیار خوبی برای مقایسه مشارکت اجتماعی بانوان در جامعه ایران اسلامی قبل و بعد از انقلاب باشد.

فرمانده ناحیه سپاه مقاومت زرند در ادامه با تأکید بر اینکه همه نهادهای انقلابی برخاسته از انقلاب اسلامی باید در خط انقلاب و رهبری حرکت کنند، یادآور شد: دانشگاه آزاد اسلامی سنگر تعهد و تربیت جوانان مؤمن برای حفظ استقلال و حرکت به‌سمت خودکفایی و تولید بیشتر است که مجموعه سپاه پاسداران و بسیج برای همکاری در همه حوزه‌ها به‌خصوص حوزه فرهنگی در کنار دانشگاه آزاد اسلامی خواهند بود تا بتوانیم در تحقق برنامه‌های رونق تولید مؤثر باشیم.

سمنبر میرزایی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی زرند نیز در این دیدار بیان کرد: امیدواریم در این سنگر علمی بتوانیم آنچه در توان داریم برای ارتقای فرهنگ بسیجی و ایثار که به‌دست توانای پاسداران انقلاب اسلامی از روز تأسیس این نهاد انقلابی شکل گرفته تا به امروز به‌کار گیریم.

وی با اشاره به توانمندی‌های دانشگاه آزاد اسلامی زرند در حوزه‌های پژوهشی و تحقیقاتی اظهار امیدواری کرد که با کمک و یاری سپاه پاسداران و برای تحقق اهداف بلند نظام مقدس جمهوری اسلامی بتوانیم گام‌های بلند و مؤثری برداریم تا ضمن بستن راه نفوذ دشمنان قسم‌خورده دین و سرزمین‌مان به خودکفایی مطلق در همه زمینه‌ها به‌خصوص حوزه اقتصادی و تولید برسیم.

انتهای پیام/

منیع : خبرگزاری آنا *** انتشار دهنده : میثم رضازاده