تکمیل باند دوم پل ورودی زرند از سمت کرمان

صبح امروز ۱۱ خرداد، فرماندار به اتفاق رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان از روند اجرای لایه آسفالت توپکا باند دوم پل ورودی شهر زرند از سمت کرمان (مطهرآباد) بازدید بعمل آورد.د.

صبح امروز ۱۱ خرداد، فرماندار به اتفاق رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان از روند اجرای لایه آسفالت توپکا باند دوم پل ورودی شهر زرند از سمت کرمان (مطهرآباد) بازدید بعمل آورد.

به گزارش صدای زرند، “حبیب الله خنجری” فرماندار شهرستان زرند در حاشیه این بازدید بیان کرد: متاسفانه به دلیل عدم تخصیص بموقع اعتبارات و مسائل و مشکلات دیگر، عملیات احداث پل به تاخیر و تعویق افتاد که با پبگیریهای دکتر امیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و طی نشستی با حضور دکتر فدایی استاندار و مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان، مسائل و مشکلات پیمانکار و کارفرما مورد بررسی قرار گرفت.
فرماندار زرند ادامه داد: خوشبختانه خروجی این جلسه رفع مسائل و مشکلات پیش رو پیمانکار جهت ادامه کار احداث پل بود که در حال حاضر شاهد ادامه عملیات اجرای پروژه با تمام توان شرکت پیمانکار (۱۱۵) میباشیم و این پروژه پس از تکمیل عملیات اجرایی به بهره برداری خواهد رسید که تاثیر بسیار بسزایی در کاهش خطرات ترافیکی این محور پر تردد خواهد داشت.
“عباس نورالدینی” رئیس اداره راه و شهرسازی زرند نیز در این بازدید با بیان اینکه طول این پروژه ۲ کیلومتر میباشد، گفت: عملیات اجرای آسفالت لایه اول (بیندر) پل به طول ۱/۵ کیلومتر اجرا گردیده است و در حال حاضر و به طور همزمان عملیات نصب علائم و تجهیزات ایمنی و همچنین لایه دوم آسفالت (توپکا) مسیر در دست اجرا و اقدام میباشد.
نورالدینی اظهار داشت: پس از عملیات اجرایی مسیر اصلی و اجرای اتصال زیرگذر روستای مطهرآباد، این پل به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

 

polmotahar abad980311 1

polmotahar abad980311 2

polmotahar abad980311 3

polmotahar abad980311 4

polmotahar abad980311 5

 

انتهای پیام/