امام جمعه زرند:

اعتماد به آمریکا اشتباهی بزرگ است

امام جمعه زرند در خطبه های آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸ با اشاره به ارزش و بزرگی لحظات ماه مبارک و شب های قدر، اعتماد به آمریکا و استکبار را اشتباهی بزرگ دانست.

امام جمعه زرند در خطبه های آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه ۲۰ اردیبهشت ۹۸ با اشاره به ارزش و بزرگی لحظات ماه مبارک و شب های قدر، اعتماد به آمریکا و استکبار را اشتباهی بزرگ دانست.

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام والمسلمین “علی ابراهیمی” با تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به روایتی از امام باقر (ع) از حضرت رسول (ص)، در درک واقعی ارزش لحظات ماه مبارک رمضان و شب های قدر، اظهارداشت: ماه رمضان ماه ضیافت خدا است، همین که سحرها بیدار می شویم و قران می خوانیم ضیافت است.

وی افزود: اگر کسی روز ماه مبارک را روزه داری کند و بخشی از شب را قران بخواند و به نمازهای هر روز خود و نمازجمعه توجه داشته باشد این فرد ارزش واقعی ماه رمضان شب های قدر را درک می کند.

ابراهیمی با اشاره به حدیث دیگری از امام باقر (ع)، بیان داشت: کسی که ماه مبارک را به معنای واقعی درک کند از جمیع گناهان خارج می شود.

امام جمعه زرند راه درک شب قدر و راه پاک شدن از تمام گناهان را در ماه مبارک رمضان اعلام کرد و اظهارداشت: در این دوره با وجود توسعه گوشی های هوشمند و گسترش فضای مجازی در جامعه، پاک بودن هنر بزرگی است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی زرند اظهارداشت: همه ما باید کمک کنیم تا حرمت ماه مبارک رمضان نگه داشته شود. هرچند دستگاه قضا وظیفه کنترل روزه خواری را برعهده دارد اما ما هم باید کمک کنیم و به گونه ای که سبب ناراحتی افراد نشود، مانع روزه خواری شویم.

وی با تسلیت وفات جَده سادات حضرت خدیجه (س)، بیان داشت: صهیونیست ها روز به روز رو به ذلت بیشتر می رسند و در جنگ اخیر غزه نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل در کمتر از ۴۸ ساعت دستور آتش بس داد که این نشان دهنده ذلت این نظام استکباری و موفقیت نیروهای مقاومت است.

ابراهیمی با اشاره به سخنان اخیر حضرت امام خامنه ای (مدظلله العالی) در جمع شرکت‌کنندگان در مسابقات بین‌المللی قرآن، اظهارداشت: ما باید به دستورات قران عمل کنیم و طبق بیان قران در مورد جهاد کبیره ما نباید در مقابل دشمن کوتاه بیاییم و نباید به دشمن اعتماد کنیم.

وی افزود: همانگونه که کشور مصر در مقابل آمریکا کوتاه آمد و پشیمان شد اعتماد هر کشوری به آمریکا اشتباه بزرگی است.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: ما بسیار خوشحال و شکرگزاریم که در دوره ای زندگی می کنیم که انقلاب اسلامی را داریم و رهبری آن به دست فرد بزرگی چون امام خامنه ای (مدظله العالی) است.

امام جمعه زرند با اشاره به صدور بیانیه شورای امنیت ملی، بیان داشت: در بحث برجام همانگونه که آمریکا از آن خارج شد اروپایی ها هم به وعده های خود عمل نکردند. آن ها می خواهند ما به تمام شرایط برجام عمل کنیم ولی خودشان به هیچ چیز وفادار نباشند.

وی افزود: آن ها می خواهند ما به طور کامل از مسائل هسته ای خارج شویم؛ ما بنا به فتوای حضرت آقا قصد تولید سلاح هسته ای را نداریم ولی می خواهیم از حق هسته ای خود دفاع کنیم.

انتهای پیام/

تهیه خبر: جواد زمانی *** انتشاردهنده: میثم رضازاده