فرمانده انتظامی زرند خبر داد:

اعتراف باند ۴ نفره به ۱۲ فقره سرقت در زرند (+عکس)

میرزایی فرمانده انتظامی زرند از دستگیری باند ۴ نفره سرقت و کشف ۱۲ فقره سرقت منزل احشام و محتویات و قطعات خودرو در شهرستان زرند خبر داد.

فرمانده انتظامی زرند از دستگیری باند ۴ نفره سرقت و کشف ۱۲ فقره سرقت منزل احشام و محتویات و قطعات خودرو در شهرستان زرند خبر داد.

saregh zarand @SedayeZarand ch

سرهنگ “هادی میرزایی” در گفت وگو با خبرنگار صدای زرند گفت : به دنبال وقوع چندین فقره سرقت در حوزه استحفاضی پاسگاه محمد آباد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی زرند افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی وپلیسی موفق به شناسایی و دستگیری باند ۴ نفره سرقت که یکی از آنان زن بود شدند.

وی تصریح کرد: سارقان پس از مواجهه با ادله مستدل پلیس به ۸ فقره سرقت و منزل ، یک فقره سرقت احشام و ۳ فقره سرقت محتویات وقطعات داخل خودرو در مجموع به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتراف که پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

فرمانده انتظامی زرند در پایان به شهروندان توصیه کرد: باتوجه به نزدیک شدن روزهای پایانی سال و ایام از عید نوروز هشدار های پلیسی را جدی گرفته و هرگونه موارد مشکوکی را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/

انتشار دهنده: بارانا