برای اولین بار در استان کرمان؛

اجرا طرح مدرسه سبز در زرند

طرح مدرسه سبز به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند برای اولین بار در استان کرمان در دبستان پسرانه شهدای فرهنگیان زرند با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

صبح امروز طرح مدرسه سبز به همت سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری زرند برای اولین بار در استان کرمان در دبستان پسرانه شهدای فرهنگیان زرند با حضور جمعی از مسئولین شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش صدای زرند، محمدرضا مهدلو شهردار زرند در این مراسم اظهارداشت: زمانی یک شهر خوب و تکامل دیده می شود که شهروندان آن به خوبی مسائل شهری و شهروندی را آموزش دیده باشند.

 

وی یکی از اهداف این طرح را جلب مشارکتهای مردمی و کودکان در ایجاد فضای سبز دانست و با اعلام اینکه نگهداری فضای سبز باید از دوران کودکی به فرزندان آموزش داده شود،گفت: وحدت بوجود آمده در بین شهرداری و شورای شهر به سمت سایر ادارات و نهادها در حرکت می باشد و خوشحالیم که این امر از اداره بزرگی همچون آموزش و پرورش شروع شده است.

 

حسین کاظمی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان زرند در این آیین بیان داشت: آماده سازی بسترهای مناسب برای یک شهر خوب نیازمند آموزش های اولیه شهرنشینی است.

 

علی صادق زاده معاون فرماندار شهرستان زرند در این آیین تصریح کرد: همه شهروندان باید نیاز شهر زرند به فضای سبز را جدی گرفته و در زمینه گسترش این فضاها کمر همت ببندند.

 

انتهای پیام/