نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس:

ابتکار عمل‌های استاندار سابق کرمان در فعالیت‌های اقتصادی قابل تقدیر است

دکتر امیری رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: ابتکار عمل‌های رزم‌حسینی استاندار سابق کرمان در فعالیت‌های اقتصادی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قابل تقدیر است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: ابتکار عمل‌های رزم‌حسینی استاندار سابق کرمان در فعالیت‌های اقتصادی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قابل تقدیر است.

به گزارش صدای زرند، “حسین امیری” عصر امروز در آیین تودیع و معارفه استاندار کرمان اظهار داشت:‌ نام رزم‌حسینی در بین فعالان اقتصادی خواهد ماند و ابتکار عمل‌های وی در فعالیت‌های اقتصادی و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قابل تقدیر است.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه ویژه به جنوب استان کرمان در راستای کاهش محرومیت، تامین آب شرب شمال استان، طرح تامین آب صنایع بزرگی از خلیح فارس، گام‌هایی برداشته شد و تفاهم‌نامه‌های متعددی برداشته شد.

امیری ابراز داشت: در مجمع نمایندگان استان کرمان سعی کردیم برای توسعه استان نهایت همکاری و تعامل را داشته باشیم و از طرف مجمع نمایندگان و مردم استان از همه تلاش‌های رزم‌حسینی تشکر داریم.

وی با اشاره به انتصاب فدایی به استانداری کرمان تصریح کرد: فدایی چهره‌ای فرهیخته و دانشگاهی است و تجارب اجرایی در ادوار مختلف در سمت‌های مختلف ایشان موجب شده اشراف کامل به استان پهناور کرمان داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: فدایی به نیازها و مشکلات و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل استان اشراف دارد و آشنایی وی با فضای مدیریتی استان مسیر کاری وی را کوتاه‌تر می‌کند.

امیری گفت: مجمع نمایندگان هرگونه همکاری را خواهد داشت، تعامل دو طرفه برای پیشبرد کارها باید وجود داشته باشد، کار زیادی در استان داریم که هر کدام در هر منطقه مدیریت خاص خودش را می‌طلبد.

وی ابراز داشت: تنش شدید آبی در استان مدیریت خاص را می‌خواهد و لحظه‌ای نمی‌توان درنگ کرد، مردم حق دارند حداکثر تلاش برای کاهش مشکلات آنها بشود.

امیری گفت: مردم پای نظام ایستاده‌اند، اما زندگی با فشارها و تحریم‌ها بر آنها است که باید مدیریت جهادی با همت عالی و ایثار و گذشت برای آنها به کار برده شود.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: فضای مدیریتی هم‌افزا نیاز است و ما هم همراهی می‌کنیم و انتظار است مدیران تا می‌توانند کارها را با وزارتخانه‌ها پیش ببرند و سهم استان را از ردیف‌های متعدد جذب کنند.

وی خاطرنشان کرد: ورود مجمع نمایندگان به مسائل نباید منجر شود که جای مجری و ناظر عوض شود، اما قول همکاری کامل را می‌دهیم.

امیری با اشاره به زمان تدوین بودجه سال آینده بیان کرد: مدیران به فکر پروژه‌های ملی و استانی از الان باشند، با خلاقیت و ارتباط و تعامل تلاش برای تمام کردن آنها داشته باشند.

وی افزود: طرح‌های اقتصاد مقاومتی باید با جدیت پیش روند، طرح‌ها و تفاهم‌نامه‌هایی که آغاز شدند با کمک هم ادامه یابند، طرح‌های ابی در اولویت کاری قرار گیرد.

امیری عنوان کرد: خیلی از شهرهای استان کرمان با بحران آبی شدید مواجه‌اند و شرکت‌های بزرگ باید در راستای مسوولیت‌های اجتماعی خود در زمینه تامین آب شرب مردم اقدام کنند.

وی افزود: خط ریل بافق – کرمان که شاهرگ ارتباطی استان است، باید تعمیر شود.

محمد جواد فدایی در نشست روز چهارشنبه ۲۳ آبان ۹۷ هیات دولت به عنوان استاندار جدید کرمان معرفی شد.

محمدجواد فدایی فتح آبادی اصالتا زرندی، متولد ۱۳۳۷ در شهر کرمان و دارای مدرک دکترا در رشته عمران است. معاونت امور عمرانی، معاونت برنامه‌ریزی و هماهنگی امور اجرایی و معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان، رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، رئیس ستاد حوادث غیرمترقبه استان کرمان و ریاست دانشگاه شهید باهنر کرمان از جمله مسئولیت های وی بشمار می رود.

انتهای پیام/

منبع: فارس** نشر: مجید عرب پور