مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند:

زنگ انقلاب شنبه هفته آینده در مدارس زرند به صدا در می آید

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از به صدا در آمدن زنگ انقلاب به صورت نمادین شنبه هفته آینده در مدارس زرند خبرداد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند از به صدا در آمدن زنگ انقلاب به صورت نمادین شنبه هفته آینده در مدارس زرند خبرداد.

 

zang engelab

“حسین کاظمی” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و تمام شهدای والامقام انقلاب شکوهمند جمهوری اسلامی، اظهارداشت: شعله انقلاب اسلامی از جوشش خون امام حسین(ع) و عدالت خواهی حضرت ولی عصر(عج) روز به روز فروزان تر و افروخته تر می شود.

 

وی آینده درخشان این انقلاب را منوط به همت و تلاش دانش آموزان دانست و ابرازداشت: امروز وظیفه تمامی دانش آموزان و نسل سوم انقلاب در جبهه علم و دانش بسیار خطیر است و دشمنان انقلاب و اسلام همواره از ادای درست این وظیفه توسط نسل سوم انقلاب هراس دارند.

 

مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند خاطرنشان ساخت: امسال در راستای گرامیداشت چهلمین بهار انقلاب اسلامی برنامه های آموزشی ، فرهنگی ، هنری و ورزشی مختلفی در سطح مدارس شهرستان زرند به اجرا در می آید.

 

وی با عنوان اینکه آیین تجلیل از برترین های کنکور سال گذشته و برترین دانش آموزان سال تحصیلی جاری پنجشنبه هفته جاری در محل سینما آزادی شهرستان زرند برگزار می شود، تصریح داشت: به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز شنبه ۱۴ بهمن ماه سال جاری زنگ انقلاب در مدارس شهرستان زرند به صورت نمادین به صدا می آید.

 

انتهای پیام/