سرپرست شهرداری زرند در گفتگو با صدای زرند:

جایگزین کردن سرعتکاههای فایبرگلاسی در سطح شهر زرند/راه اندازی اولین پارکینگ درون شهری زرند

سرپرست شهرداری زرند از جایگزین کردن سرعتکاههای فایبرگلاسی در سطح شهر زرند خبرداد.

سرپرست شهرداری زرند از جایگزین کردن سرعتکاههای فایبرگلاسی در سطح شهر زرند خبرداد.

 

reza yazdanpanah

“رضا یزدانپناه” در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، از افزایش بی رویه سرعتگیرهای سطح شهر ابراز نا خوشنودی کرد و اظهارداشت: با رایزنی های انجام شده سعی داریم از وسایل جدید و مدرن در راستای کاهش سرعت رانندگان در سطح شهر استفاده نماییم.

 

وی نصب بیش از حد این سرعتکاهها را توهین به شهروندان دانست و با اعلام اینکه باید فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه را در سطح شهر گسترش دهیم، تصریح کرد: نصب سرعتگیر باید با رعایت استانداردهای مناسب و با نظرات کارشناسی شده همراه باشد.

 

سرپرست شهرداری زرند اضافه داشت: هزینه ایجاد سرعتگیر با استفاده از آسفالت به مراتب گرانتر از سرعتگاههای استاندارد است و امیدواریم با همکاری ادارات ذیربط بتوانیم از افزایش سرعتگیرهای غیر اصولی جلو گیری نماییم.

 

وی در ادامه از راه اندازی اولین پارکینگ درون شهری در انتهای خیابان ولیعصر خبر داد و خاطرنشان ساخت: سعی داریم با شناسایی مالکین زمینهای خالی در سطح شهر و کسب رضایت آنها پارکینگ های درون شهری را گسترش دهیم.

 

یزدانپناه با بیان اینکه حجم پسماندهای ساختمانی در طی چند هفته گذشته در زرند افزایش یافته است، گفت: با توجه به راه اندازی معدن تخلیه نخاله ساختمانی و اطلاع رسانی در این خصوص متاسفانه بسیاری از کامیونداران در این خصوص با شهرداری همکاری نمی نمایند.

 

وی تخلیه مواد زائد ساختمانی در نزدیکی شهرها را باعث بروز بیماریهای مختلفی دانست و اذعان داشت: شهرداری زرند با راه اندازی گشت نامحسوس متشکل از شهرداری، نیروی انتظامی و پلیس راهور سعی دارد با متخلفین برخورد قانونی نماید.

 

انتهای پیام/