رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند:

بهبود وضعیت پژوهشی و اجرای برنامه‌های مشتری‌مدارانه در واحد زرند/دانشگاه آزاد اسلامی در انتخابات بی طرفانه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند، بالا بردن کیفیت خدمات دانشگاه، بهبود وضعیت پژوهشی و اجرای برنامه‌های مشتری‌مدارانه را از برنامه‌های این دانشگاه در سال جدید دانست.

به گزارش صدای زرند، دکتر “کاظم نعمت الله زاده ماهانی” رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در جلسه شورای اداری و دیدار نوروزی با کارکنان این دانشگاه با توجه به حوزه تولید و اشتغال خطاب به دانشگاهیان گفت: امیدواریم همه هر آنچه در توان دارند به کار گیرند تا شعار سال جدید بتواند تحرک، شور و نشاط اجتماعی بیشتری در جامعه ایجاد کند.

 

rayis daneshgah azad zarand96119


وی با توجه به در پیش بودن رویداد مهم انتخابات در سال جدید تصریح کرد: جامعه دانشگاهی می تواند موتور محرکه جامعه باشد تا مردم با آگاهی بیشتر نسبت به انتخاب افرادی صالح و واجد شرایط را برای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر در این رویداد ملی نقش خود را همچون گذشته ایفا کنند.

 
ماهانی اظهار کرد: قطعا دانشگاه آزاد اسلامی در راستای برنامه و سیاست های بی طرفانه خود در هر انتخاباتی به هیچ وجه، له یا علیه کاندیدایی عمل نکرده و نخواهد کرد و هیچ کدام از پرسنل نیز حق استفاده از امکانات دانشگاه را در انتخابات نخواهند داشت.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با اشاره به موفقیت ها و بعضا مشکلاتی که گریبانگیر دانشگاه در سال گذشته بود، افزود: یکی از چالش های ما در سال گذشته کاهش تعداد دانشجو و افزایش کارمند و هیات علمی بوده و همین موضوع می تواند سال جدید را با تنش بیشتر مالی همراه کند. اما از طرف دیگر بالا بردن کیفیت خدمات که از رسالت ها و مورد تاکید رئیس دانشگاه نیز هست به همراه بهبود وضعیت پژوهشی و نگاه مشتری مدارانه از رموز موفقیت دانشگاه آزاد اسلامی در رقابت با سایر رقبای ما خواهد بود.

 
ماهانی با یاد کردن از معمار بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی گفت: بدون شک حادثه بهت آور درگذشت این مرد عالم و فاضل ضربه سنگینی بود چراکه با دوراندیشی مرحوم آیت الله نهال دیروز، امروز به درختی تنومند در گستره پهناور ایران اسلامی تبدیل شده است. دانشگاه آزاد اسلامی از ابتدای فعالیت خود نقش بسزایی در اشتغال داشته و دارد و همه ما تلاش می کنیم تا در انجام وظایف و تکالیفمان در قبال دانشجویان که ولی نعمت سیستم هستند کوتاهی نکرده و افزایش کیفیت خدمات آموزشی ارائه شده باید در دستور کار قرار بگیرد و هیچ کوتاهی در این حوزه از هیچ کس پذیرفته نیست.

 
عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند تصریح کرد: در ادامه برنامه های کسب درآمدهای غیرشهریه اعضای هیات علمی ما باید با نهادها و سازمان ها ارتباط بیشتری داشته باشند تا بتوانیم از ظرفیت بالقوه دانشگاه در ارائه خدمات بهتر عمومی به سایر بخش ها و نهادها استفاده کنیم که همه این برنامه های مفید و موثر از سیاست های موثر هیات امنا و هیات موسس کارآمد دانشگاه است که امیدواریم با تعامل بیشتر با سایر نهادهای مرتبط با دانشگاه مسیر رشد و تعالی را بیش از پیش طی کنیم.

 
وی از اخذ مجوز وزارت علوم در تصویب رشته روانشناسی عمومی و مشاوره و خانواده در مقطع دکتری خبر داد و ابراز امیدواری کرد با حرکت در مسیر تصویب رشته در مقاطع بالاتر بتوانیم در جذب دانشجو با در نظر گرفتن امکانات و تجهیزات بسیار مناسب این واحد دانشگاهی گام برداریم.

 
لازم به ذکر است،در ادامه این نشست کارکنان واحد دانشگاه آزاد اسلامی نظر و پیشنهاد خود را به ریاست و معاونان بخش های مختلف ارائه دادند.

 

انتهای پیام/