با مشارکت موسسه همنوا و شهرداری زرند/

مجموعه آموزشی و رفاهی «خانه شکوفا» در زرند احداث می‌شود

با مشارکت موسسه همنوا و واحد فرهنکی اجتماعی شهرداری زرند مجموعه آموزشی و رفاهی خانه شکوفا با سرمایه گذاری ۵ میلیارد ریالی در سایت فرهنگی – هنری شهرداری ظرف مدت ۶ ماه آینده احداث می‌شود.

با مشارکت موسسه همنوا و واحد فرهنکی اجتماعی شهرداری زرند مجموعه آموزشی و رفاهی خانه شکوفا با سرمایه گذاری ۵ میلیارد ریالی در سایت فرهنگی – هنری شهرداری ظرف مدت ۶ ماه آینده احداث می‌شود.

 

برای اولین بار در استان تابلوهای دیواری طرح سفال با مشارکت آموزش و پرورش، موسسه همنوا و شهرداری زرند با محوریت خلاقیت دانش‌آموزان و زیباسازی شهری در سطح شهر زرند نصب می‌شود.

 

tafahom nameh 1

 

به گزارش صدای زرند، این توافقات با حضور حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند، مهندس محمدی شهردار زرند و آقای ترقی‌جاه مدیر عامل موسسه همنوا به امضاء رسیده است.

 

سوله مجاور تماشاخانه شهر زند در سایت فرهنگی – هنری این شهر با ۶۵۰ مترمربع زیربنا تبدیل به یکی از زیباترین و مدرنترین زیرساخت‌های حوزه کوک می‌شود.

 

ترقی جاه مدیر عامل موسسه همنوا ضمن تشکر از نگاه ویژه شهرداری به رویدادهای حوزه کودک خاطر نشان کرد: با دو تفاهم‌نامه پیش رو فصل جدیدی از رویدادهای شهری در حوزه کودک به ثمر خواهد نشست.

 

مهندس محمدی شهردار زرند نیز در این آیین اظهار داشت: موسسه همنوا مجموعه‌ای تخصصی و با برنامه است و مجموعه‌های خانواده شهرداری با تمام توان با این موسسه همکاری خواهند کرد و خوشحالم سایت فرهنکی و هنری شهر به آرمان خود نزدیک شده است.

 

حبیب‌الله خنجری فرماندار زرند نیز برنامه‌های مشارکتی شهرداری زرند، به ویژه در حوزه فرهنکی و اجتماعی را ارزشمند دانست.

 

سجاد منصوری رییس اداره فرهنگی – اجتماعی شهرداری زرند نیز در این باره گفت: این سوله که به نام خانه شکوفا فعالیت خود را آغاز خواهد کرد در یک بازده زمانی مناسب در اختیار موسسه همنوا خواهد بود و خوشبختانه این موسسه نگاه خلاقانه‌ای به معماری داخلی و فضاسازی این مجموعه دارد که احداث این واحد در ۶ ماه آینده زیبایی خاصی را به سایت فرهنگی هنری شهر خواهد داد.

 

tafahom nameh 2

 

همچنین مشارکت دانش‌آموزان زدندی در بزرگترین رویداد نقاشی با سفال و ایجاد تابلوهای سفالی توافقنامه دیگری بود که اجرای آن در قالب یک رویداد مجزاء تا پایان تیرماه در ۱۰ نقطه شهر اجرایی خواهد شد.

 

انتهای پیام/