معاون خدمات شهری شهرداری زرند خبر داد:

طرح پاکسازی معابر سطح شهر زرند اجرا می شود/ تشریح برنامه های شهرداری زرند در پایان سال

یزدانپناه معاون خدمات شهری شهرداری زرند گفت: طرح پاکسازی معابر سطح شهر زرند در ۲۰ اسفند ماه اجرا می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری زرند گفت: طرح پاکسازی معابر سطح شهر زرند در ۲۰ اسفند ماه اجرا می شود.

رضا یزدان پناه سرپرست شهرداری زرند

به گزارش صدای زرند، “رضا یزدانپناه” معاون خدمات شهری شهرداری زرند در سومین نشست ستاد استقابل از بهار شهرداری زرند که با حضور  مدیران عامل و مسئولین شهرداری برگزار شد، گفت: سعی داریم برنامه هایی را برای شهر زرند آماده و مهیا نمایم تا علاوه بر جذب گردشگران بتوانیم به خوبی شهر زرند را معرفی نمایم.

 

وی خواستار تعامل و همکاری بیشتر بین بخشی در مجموعه شهرداری شد و اظهار داشت: شهرداری زرند در پایان سال برای شهر برنامه های مختلفی را برنامه ریزی و تدارک دیده است که باید با تمام توان و نیرو در این راستا گام برداریم.

 

معاون خدمات شهری شهرداری زرند با اعلام اینکه طرح پاکسازی معابر سطح شهر در ۲۰ اسفند ماه برگزار خواهد شد، گفت: شهروندان نیز باید در روزهای پایانی سال همراه مجموعه شهرداری باشند و فعالیت های خود را به روزهای پایانی سال موکول نکنند.

 

وی در ادامه افزود: یکی از اقدامات خوب شهرداری در پایان سال ایجاد روشنایی میادین و المان های سطح شهر می باشد که سعی داریم با استفاده از شیلنگ های مخصوص و نورپردازی از کف جذابیت را به شهروندان ارمغان آوریم.

 

یزدانپناه از برنامه های شهرداری در روزهای پایانی سال گفت و تصریح کرد: نصب دو عدد سفره هفت سین در سطح شهر، نصب تابلوهای تبلیغاتی ایام نوروز، تعویض پرچم های میادین، نورپردازی المانهای میادین، پاکسازی کلیه معابر سطح شهر، برگزاری برنامه های فرهنگی و اجتماعی و تئاتر خیابانی، خط کشی معابر سطح شهر، راه اندازی پیک های موتوری ویژه مسافرین نوروزی، ایجاد کمپ های اسکان موقت، نصب تابلوهای راهنمای شهر، خرید لوازم و تجهیزات مورد نیاز جهت مسافرین نوروزی و… از برنامه های شهرداری می باشد.

 

وی در ادامه افزود: ایجاد گلکاری‌ها، هرس درختان، ساماندهی سرویس های بهداشتی، لکه‌گیری معابر و ترمیم نوارهای حفاری، جمع‌آوری مخازن زباله فرسوده و جایگزینی مخازن جدید نیز با جدیت هر چه تمام‌تر در حال انجام می باشد.

 

معاون خدمات شهری شهرداری زرند ضمن قدردانی از شهروندان اظهار امیدواری کرد بتوانیم با همراهی همه شهروندان مشکلات و مسائل شهر را برطرف نمایم و شهر ایدآل را برای نوروز فراهم نمایم .

 

انتهای پیام/