به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجربرگزار شد:

مراسم محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه زرند

به همت سپاه پاسداران شهرستان زرند و با حضور بازنشستگان سپاه و تنی چند از مسئولین این شهرستان، محفل انس و مودت بازنشستگان سپاه در تالار خان‌سالار زرند برگزار شد.

به گزارش صدای زرند، سرهنگ منصوری در این مراسم ضمن خیر مقدم و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر گفت: خوشحالیم خانواده‌های سپاهیان بازنشسته دور هم جمع شده‌اند و حال یکدیگر را جویا می‌شوند. یاد و خاطره سرهنگ عباس ایزدی رئیس سپاه کوهبنان را گرامی می‌داریم. ان‌شالله این مراسم آثار خوبی داشته باشد و همیشه سرباز این نظام باشید.

 

ایشان درباره یکی از خاطره‌های خوب و تلخ انقلابی خود گفت: خاطره خوب من مربوط به زمانی است که خبر پیروزی انقلاب اسلامی را شنیدم و خاطره بد من این بود که خبر درگذشت حضرت امام خمینی (ره) را شنیدم.

 

سرهنگ شاهرخی رئیس سپاه ثارالله زرند نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: یاد و خاطره امام راحل را گرامی می‌داریم و آرزوی سلامتی برای رهبر معظم انقلاب اسلامی داریم. امروز همه ما باید حواسمان باشد زیرا بحران‌های زیادی پیشروی ما است و این دست مراسمات باید بیشتر زمینه فکری تا ما بتوانیم این بحران‌ها را حل کنیم.

 

دکتر طهماسبی نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر گفت: وضعیت خانواده در کشور ما وضعیت خوبی نیست. باید برای وضعیت خانواده‌ها چاره‌ای اندیشیده شود. آمار طلاق در کشور ما بالاست. درکشور ما هر چهار ازدواج یک ازدواج به طلاق منجر می‌شود. کرمان و قم در زمینه ازدواج‌ها سنین کم بالاترین آمار را دارند. در طلاق‌ها و جدایی خانواده‌ها علت‌های متعدی وجود دارد ولی به طور کلی می توان گفت در ازدواج های ناموفق، به حرف رهبری گوش نمی‌دهیم. وجود فضای مجازی نیز یکی دیگر از وقوع ازدواج‌های ناموفق است.

 

سرهنگ تهامی نیز در این مراسم درباره بسیج و بسیجی و فرهنگ بسیجی در جامعه و در تشریح وضعیت جامعه و لزوم توجه به تفکر بسیجی سخنرانی داشت.

 

IMG 1613

IMG 1615

IMG 1620

IMG 1621

IMG 1631

IMG 1635

IMG 1637

IMG 1640

IMG 1649

IMG 1660

IMG 1666

IMG 1668

IMG 1671

IMG 1672

IMG 1675

IMG 1677

IMG 1678

IMG 1683

IMG 1689

 

انتهای پیام/