پیام تسلیت رئیس اداره راهداری زرند بمناسبت شهادت شهدای خدمت

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند به مناسبت شهادت رئیس جمهور و گرامیداشت روز سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر پیامی صادر کرد.

به گزارش صدای زرند، حادثه تلخ شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور محبوب، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و سردار سیدمهدی موسوی و دیگر همراهان ایشان، که در راه خدمت و سربلندی وطن عزیز جان خود را فدا کردند موجب تألم و تأثر شدید شد.

بی شک ملت بزرگ ایران خدمات خادم الرضا، این یار رهبری و خادم ملت و محرومان را هرگز فراموش نخواهند کرد و مسیر پرافتخار این مرد بزرگ و خستگی‌ناپذیر را در راه خدمت به مردم و وطن ادامه خواهند داد.

انشالله همه بتوانیم شیوه اخلاقی و کاری، سید شهیدان اهل خدمت را سرلوحه و الگوی کاری خود قرار داده و در راه خدمت و سربلندی وطن، از جان بگذریم.

اینجانب از سوی خانواده بزرگ راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند، ضمن گرامیداشت یاد شهدای خدمت در سانحه بالگرد و عرض تسلیت به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف و شهید پرور زرند، سالروز آزادسازی خرمشهر این نصر عظیم الهی را به خانواده شهدا، جانبازان و دلاور مردان هشت سال دفاع مقدس تبریک عرض کرده و توفیقات روزافزون ملت ایران را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی ایران در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارد.

سیدرضا امیری

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان زرند