دستگاه قضایی همواره حامی تولیدکنندگان مواد غذایی است

رئیس حوزه قضایی زرند با بیان اینکه ملاک عمل برای دستگاه قضائی قانون است اظهار کرد: با همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی باید شرایط لازم برای تولید کنندگان فراهم شود.

به گزارش صدای زرند، ابوالفضل فرحبخش در دیدار با باقری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کرمان گفت: تمام سعی و تلاش دستگاه قضایی ایجاد شرایط ارام برای تولید کنندگان است و در این راستا همکاری دستگاه قضائی با جهاد کشاورزی در جهت پیشگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی، حمایت از اقتصاد و امنیت غذایی شهروندان و رونق تولید در بخش کشاورزی خواهد بود.

وی با مثبت ارزیابی کردن عملکرد اداره جهاد کشاورزی شهرستان، مدیر این اداره را فردی مسئولیت پذیر دانست و افزود: دستگاه قضایی در جهت پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی، ضمن مطالبه گری، بیشترین تعامل و همکاری را با دستگاه های اجرایی خواهد داشت و در این راستا همکاری موفق جهاد کشاورزی با دستگاه قضایی منجر به کاهش ورودی چندصد پرونده به دستگاه قضایی و حل مشکل شهروندان در شهرک امام سجاد شد.

فرحبخش ادامه داد: با تغییر مسیر انقال آب از آسیب و تخریب منازل شهروندان جلوگیری شد که این مهم بایستی به الگویی برای دیگر بخش ها تبدیل شود.