مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان :

قرارداد اجرای طرح فاضلاب شهر زرند امضا شد

۲ توافق نامه اجرای شبکه و تصفیه خانه شهری به ارزش یک هزار و ۲۲۵ میلیارد تومان با حضور وزیر کشور و استاندار کرمان بین بخش خصوصی و شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان امضا شد.

۲ توافق نامه اجرای شبکه و تصفیه خانه شهری به ارزش یک هزار و ۲۲۵ میلیارد تومان با حضور وزیر کشور و استاندار کرمان بین بخش خصوصی و شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان امضا شد.

 

taheri 1 2

به گزارش صدای زرند، “محمد طاهری” مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمان روز سه شنبه (۱۲ بهمن ماه) در آیین امضای ۲ توافق نامه آب و فاضلاب شهری در این استان گفت: قرارداد اجرای طرح فاضلاب شهر زرند به ارزش ۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان با شرکت گروه مشارکت ایران و جهاد نصر خراسان امضا شد.

 

محمد طاهری ادامه داد: تعهدات این قرارداد، تصفیه ۱۶ هزار متر مکعب پساب در شبانه روز است و دوره پیشبرد آن ۳۶ ماهه مشخص و به مدت ۲۵ سال به سرمایه گذار واگذار شد.

 

وی افزود: موافقت نامه ۴۹۵ کیلومتر شبکه و هشت کیلومتر خط انتقال و تصفیه خانه آب و نصب ۴۵ هزار سیفون در شهرستان زرند نیز امروز انجام شد.

 

وی با بیان اینکه قرارداد سرمایه گذاری فاضلاب شهر کرمان که سال ها قبل آغاز شده، متاسفانه به دلیل کمبود اعتبار، ۲۸ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است گفت: این طرح اکنون در بخش عمده ای از شهر دچار مشکل است.

 

طاهری ادامه داد: این قرارداد با گروه مشارکتی الیکو و ایران باستان به مبلغ هشت هزار میلیارد تومان، پیشبرد یک ساله و بهره برداری ۲۵ ساله منعقد شد.

 

وی گفت: هفت کیلومتر خط انتقال و ۱۳۵ هزار سیفون واحدهای مسکونی از جمله اقداماتی است که بعد از امضای توافق نامه در شهر زرند انجام خواهد شد.

 

وزیر کشور روز دوشنبه با استقبال استاندار کرمان، جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی وارد شهرستان بم شد.

 

بازدید از روند بازسازی ارگ قدیم بم، افتتاح فاز نخست کارخانه خودروسازی، آغاز عملیات اجرایی خط انتقال گاز به شهرستان های شرقی استان کرمان، شرکت در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی و زنگ انقلاب از جمله برنامه های وزیر کشور در استان کرمان بود.

 

انتهای پیام/

ندای مردم