با وسعت 16000 متر مربع;

تالار دشتخاک زرند به بهره برداری می رسد

با وسعت یک‌هزار و ۶۰۰ مترمربع تالار دهستان دشتخاک زرند به بهره‌برداری می‌رسد.

با وسعت یک‌هزار و ۶۰۰ مترمربع تالار دهستان دشتخاک زرند به بهره‌برداری می‌رسد.

 

talar dashtkhak 2

به گزارش صدای زرند، “حبیب‌الله خنجری” فرماندار زرند صبح امروز به همراه علی حسن‌زاده بخشدار مرکزی شهرستان از پروژه ساخت تالار دهستان دشتخاک بازدید کردند.

 

خنجری در حاشیه این بازدید با اشاره به نیاز دهستان دشتخاک زرند به وجود چنین تالاری گفت: با بهره‌برداری از این پروژه یکی از مشکلات فرهنگی اجتماعی این دهستان برطرف می‌شود.

 

وی با ابراز خرسندی از پیشرفت این پروژه خواستار تسریع‌بخشی به روند این طرح شد و از مسئولان مرتبط، بخشدار و دهیار درخواست کرد تا با تلاش بیشتر این پروژه را هرچه سریعتر به بهره‌برداری برسانند.

 

در ادامه این بازدید حسن‌زاده بخشدار بخش مرکزی شهرستان زرند ضمن تقدیر از فرماندار زرند به منظور پیگیری و توجه به چنین طرح‌های گفت: این طرح از مدت‌ها قبل پیشنهاد شد و با طی مشکلات پیش رو هم اکنون حدود ۱۵ روز در حال اجرا است و در این مدت پیشرفت خوبی دارد.

 

وی افزود: این پروژه تغییر کاربری بازار قدیم دشتخاک به تالار است، مساحت این تالار یک‌هزار و ۳۰۰ مترمربع است که با اضافه کردن ۳۰۰ مترمربع دیگر از جمله ورودی و سرویس بهداشتی به یک‌هزار و ۶۰۰ مترمربع می‌رسد و با پیگیری، امیدواریم این طرح تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

 

انتهای پیام/