فعالیت در بهزیستی و رفع مشکلات جامعه هدف مقدس است

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند به همراه حبیب الله خنجری فرماندار زرند، مهندس محمدی شهردار، عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران و کارکنان اداره بهزیستی و تامین اجتماعی زرند دیدار و در جریان فعالیت های آنان قرار گرفتند.

محمدی شهردار زرند در دیدار با رئیس اداره بهزیستی زرند گفت: فعالیت در بهزیستی و رفع مشکلات جامعه هدف مقدس است.

 

roz-Behzisty-zarand_03

 

به گزارش صدای زرند، حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی امام جمعه زرند به همراه حبیب الله خنجری فرماندار زرند، مهندس محمدی شهردار، عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با مدیران و کارکنان اداره بهزیستی و تامین اجتماعی زرند دیدار و در جریان فعالیت های آنان قرار گرفتند.

 

مهندس “احمد محمدی” شهردار زرند در این دیدار از ارائه خدمات اداره بهزیستی به معلولین و جامعه هدف این سازمان تقدیر کرد و گفت: همه تلاش و هم وغم شهرداری ارائه زیرساخت های مناسب برای شهروندان و افرادی است که به نوعی با معلولیت و مشکلات جسمی روبرو هستند.

 

وی فعالیت در بهزیستی را مقدس دانست و گفت: نیروهای و پرسنل بهزیستی با کمترین چشم داشتی توانسته اند خدمات خوبی را به شهروندان و جامعه هدف ارائه دهند که این کار خداپسندانه هیچ گاه در محضر خداوند کمرنگ نخواهد شد.

 

شهردار زرند در ادامه تصریح کرد: این نهاد آمادگی دارد تا از امکانات و تجهیزات شهرداری در راستای کاهش حوادث و رفع اسیب های اجتماعی بهرگیری نماید و امیدواریم در این راه نیز موفق باشیم.

 

“وحید طهماسبی زاده” رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند با تبریک فرا رسیدن هفته بهزیستی ( ۲۲ ـ ۲۸ تیر ماه) شعار سالجاری را « ایرانی با نشاط با بهتر زیستن » بیان نموده و با اشاره به این نکته که سازمان بهزیستی مسئولیت سلامت رفاه اجتماعی اقشار مختلف مردم را بر عهده دارد ابراز داشت: در حال حاضر این اداره به بیش از ۳۰۰۰ نفر جامعه هدف تحت پوشش خود خدمات ارائه می دهد و دارای ۴ مرکز توانبخشی و ۷ مرکز نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست هست.

 

وی تصریح کرد: توانبخشی مجموعه‌ای است که اقدامات هدفمند را در جهت قادر سازی شخص معلول بمنظور دستیابی به سطح نهایی توانایی و عملکرد جسمی، حسی، ذهنی، روانی و اجتماعی و حفظ این توانایی ها انجام میدهد. بر این اساس فعالیت عمده این مجموعه تغییر زندگی معلولین برای استقلال بیشتر می‌باشد.

 

رئیس اداره بهزیستی شهرستان زرند گفت: برگزاری جشن ویژه خانواده های تحت پوشش، عطر افشانی و غبار روبی قبور مطهر شهداء و تجدید میثاق با آرمان های والای شهیدان را از دیگر برنامه های این اداره در هفته مذکور بیان نمود.

 

وی همچنین مهمترین فعالیت های حوزه فرهنگی بهزیستی را اعزام معلولین به جشنواره فرهنگی – ورزشی، اعزام مددجویان به مشهد مقدس، برگزاری دوره اموزشی عفاف وحجاب، برگزاری جشنواره قرآنی و ارائه کمک هزینه تحصیلی به مددجویان و معلولین و آموزش نماز به خردسالان دانستند.

 

طهماسبی در ادامه از حمایت های شهردار زرند در خصوص همکاری و همراهی با اداره بهزیستی تقدیر کرد و گفت: تعامل و همکاری این نهادها می تواند بسیاری از مشکلات جامعه هدف بهزیستی را برطرف نماید.

 

وی حضور مدیران ارشد در این اداره را به فال نیک گرفت و گفت: این سازمان بدلیل داشتن ارتباط با معلولین، نیازمند حمایت شهرداری و شورای شهر است.

 

طهماسبی برنامه ها و اقدامات اداره بهزیستی را در چهار حوزه اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکت دانست و با اعلام اینکه این اداره مساعدت و همکاری همه مدیران شهرستانی را به یاری می طلبد گفت: همه مسئولین باید در حوزه های مختلف تهدیدها، نارسائی ها و آسیب های اجتماعی را شناسائی و در خصوص رفع آنها بهترین تصمیم را بگیرند.

 

شایان ذکر است شهردار زرند در این دیدار با اهداء لوح تقدیر و هدایائی از رئیس اداره بهزیستی تقدیر و تشکر کرد بازدید از بخش های مختلف اداره بهزیستی شهرستان زرند نیز پایان بخش این دیدار بود.

 

roz-Behzisty-zarand_04

roz-Behzisty-zarand_02

 roz-Behzisty-zarand_05

 

 

انتهای پیام/ اکبر ابراهیمی