پیام دهیار روستای سلیمان آباد زرند به مناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری و دهیاری

امین ترک زاده دهیار روستای سلیمان آباد زرند به مناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری و دهیاری پیامی صادر کرد.

امین ترک زاده دهیار روستای سلیمان آباد زرند به مناسبت ۱۴ تیر روز شهرداری و دهیاری پیامی صادر کرد.

 

amir-torkzadeh-solimanabad

به گزارش صدای زرند، “امین ترک زاده” دهیار روستای سلیمان آباد با تبریک فرا رسیدن ۱۴ تیر ماه روز شهرداری و دهیاری، اظهار داشت: رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های یک شهر و یا روستای سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا، نیازمند تلاش‌ تمامی مدیران و مسئولان بویژه تلاشگران عرصه مدیریت شهری و روستایی است.

 

وی ضمن تجلیل از فعالیت‌های خادمان مردم در عرصه های مختلف مدیریت شهری و روستایی، افزود: شهرداری ها و دهیاری ها به عنوان نهادی مردمی، نقش سازنده‌ای در فرهنگ عمومی و توسعه و آبادانی شهرها و روستاها ایفا می‌کنند.

 

ترک زاده با اشاره به انتظارات مردم از این دو نهاد اجتماعی خاطرنشان کرد: شهرداری ها و دهیاری ها در رشد و توسعه و آبادانی مناطق شهری و روستایی نقش مهمی دارند و باید تمام توان خود را برای توسعه و آبادانی شهر و روستا به کار گیرند.

 

وی در پایان از تلاش های خادمین مردم در شهرداری ها و دهیاری ها قدردانی و ابراز امیدواری نمود: این دو نهاد با ارائه خدمات مطلوب و بی منت برای برقراری عدالت و رشد و پیشرفت شهرها و روستاها تمام تلاش خود را بکارگیرند تا شاهد شهرها و روستاهایی آباد و در خور همشهریان عزیز باشیم.

 

انتهای پیام/