حمل ریلی مواد اولیه کارخانه فولاد زرند روی خطوط ریلی

مدیرعامل فولاد زرند ایرانیان و مدیر کل راه آهن کرمان در باره حمل ریلی مواد اولیه و محصولات فولاد زرند ایرانیان و چگونگی رفع موانع موجود گفتگو کردند.

مدیر عامل فولاد زرند ایرانیان و مدیر کل راه آهن کرمان در باره حمل ریلی مواد اولیه و محصولات فولاد زرند ایرانیان و چگونگی رفع موانع موجود گفتگو کردند.

 

 خطوط ریلی

 

به گزارش صدای زرند، سید رضا سادات حسینی مدیر کل راه آهن کرمان گفت: طی توافق اولیه ای که کارخانه فولاد زرند با راه آهن کرمان داشته است، حدود یک میلیون تن مواد اولیه شامل سنگ آهن از معادن خواف و چاه گز به کارخانه کنسانتره جلال آباد توسط راه اهن کرمان حمل خواهد شد.

 

سادات حسینی یادآور شد: فولاد زرند ایرانیان شامل کارخانه فولاد زرند ایرانیان ، کارخانه گندله سازی ، کارخانه کنسانتره جلال آباد و کک سازی است که در رابطه با حمل ۵.۲میلیون تن گندله نیز توسط ریل در آینده نزدیک توافقاتی کسب کرده است که جذب کامل مواد اولیه و محصولات با تکمیل خط فرعی حدود ۱۸ کیلومتر از ایستگاه جلال آباد به معدن جلال آباد محقق می شود.

 

به گفته وی در حال حاضر ۱۵۰۰ تن مواد اولیه روزانه بصورت ترکیبی حمل می شود.

 

مدیر کل راه آهن کرمان افزود: برای حمل ۷.۱ میلیون تن بار کارخانه فولاد زرند ایرانیان که در اواخر سال جاری به بهره برداری می رسد ، ۱۰ کیلومتر خط فرعی از زرند به کارخانه فولاد در دست احداث است که ۷۵ درصد زیرسازی آن انجام شده که در سال جاری تکمیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/