دانشگاه آزاد اسلامی نگین با ارزش مراکز آموزش عالی زرند است

رئیس واحد زرند گفت: در مسیر پیشگام توسعه آموزش عالی در شهر زرند دانشگاه آزاد است که امروزه به نگین با ارزش مراکز آموزش عالی در شهر زرند تبدیل شده و به‌حق با ۴۵ عضو هیأت علمی تمام وقت و نزدیک به ۹۰ هیأت علمی مدعو از سراسر کشور شرایط ترازی را برای آموزش پژوهش و ارتقای فرهنگ دانشجویان فراهم کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند گفت: در مسیر پیشگام توسعه آموزش عالی در شهر زرند دانشگاه آزاد است که امروزه به نگین با ارزش مراکز آموزش عالی در شهر زرند تبدیل شده و به‌حق با ۴۵ عضو هیأت علمی تمام وقت و نزدیک به ۹۰ هیأت علمی مدعو از سراسر کشور شرایط ترازی را برای آموزش پژوهش و ارتقای فرهنگ دانشجویان فراهم کرده است.

 

Fargh-tahsil

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، دکتر “کاظم نعمت الله‌زاده ماهانی” درباره نقش دانشگاه آزاد اسلامی در توسعه همه جانبه به ویژه توسعه آموزش عالی شهرستان زرند گفت: بحمدلله همچون بسیاری از نواحی در شهرستان زرند نیز در دهه‌های گذشته شاهد توسعه همه جانبه آموزش عالی هستیم.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند افزود: در این مسیر علاوه بر دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند دانشگاه پیام نور، دانشکده صنعتی معدنی و دانشکده علوم پزشکی و در مقیاس کوچک‌تر دانشکده‌های دیگری همچون خاتم و علمی ـ کاربردی نیز در توسعه آموزش عالی سهم داشته‌اند.

 

وی ادامه داد: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل شرایط بهینه‌ای که از نظر فضای فیزیکی، آزمایشگاه از کاردانی تا دکتری امکان ارائه خدمات با کیفیت به دانشجویان و دانش پژوهان را دارا ست.

 

رئیس واحد زرند تصریح کرد: گسترش آموزش عالی در شهر زرند علی رغم فراز و نشیب‌هایی که داشته با توجه به عزم ملت ایران برای توسعه همه جانبه آینده روشن و امیدبخش است و امید می‌رود با توسعه منطقی آموزش عالی با شرایط استاندارد و زمینه رشد و توسعه پایدار کشور بیش از پیش فراهم شود و همگام با رشد علمی و پژوهشی شاهد ارتقای سطح فرهنگ جامعه باشیم.

 

انتهای پیام/