حرکت به سمت درآمدهای غیرشهریه‌ای به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند به همراه معاونان و مدیران این واحد با حضور در منزل استاد موسس و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

موسس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند گفت: حرکت به سمت درآمدهای غیرشهریه‌ای یکی از اصولی است که می‌تواند در تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی کمک شایانی کند و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری باید از شعار فاصله گرفته و با عملیاتی کردن برنامه‌ها مردم نتایج این طرح عظیم ملی را در بزرگترین دانشگاه غیردولتی جهان مشاهده کنند.

 

daneshkahe-azad-zarand

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند به همراه معاونان و مدیران این واحد با حضور در منزل استاد موسس و بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند با وی دیدار و گفت‌وگو کردند.

 

به گزارش خبرنگار صدای زرند، موسس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند در این دیدار با ابراز خرسندی از این دیدار و قدردانی از رئیس واحد زرند، گفت: خدا را شاکریم که جوانان مشتاق و دلسوز امروز سکان‌دار بزرگترین مجموعه آموزش عالی کشور هستند.

 

علیمردان آل‌طه با بیان خاطراتی از نحوه راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: اگر مجاهدت، تلاش و ایثار همه دلسوزان، مشتاقان و علاقه‌مندان به گسترش آموزش عالی نبود، شاید امروز هیچ کس شاهد عظمت، بزرگی و ایجاد روح همکاری و همدلی در بین ایرانیان نبود.

 

موسس واحد زرند تاکید کرد: حرکت به سمت درآمدهای غیرشهریه‌ای یکی از اصولی است که می‌تواند در تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی کمک شایانی کند و بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری باید از شعار فاصله گرفته و با عملیاتی کردن برنامه‌ها مردم نتایج این طرح عظیم ملی را در بزرگترین دانشگاه غیردولتی جهان مشاهده کنند.

 

آل‌طه خاطرنشان کرد: باید قدردان اعتماد و همکاری همه مسئولان به‌ویژه مردم عزیز زرند باشیم و در این راه از همکاری‌های صمیمانه حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری و نماینده وقت مردم زرند در مجلس شورای اسلامی قدردانی کنم که با تمام وجود به مددمان آمدند تا مردم فهیم این شهرستان از نعمت این دانشگاه بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرند نیز با آرزوی سلامتی و تندرستی برای استاد آل طه حضور بزرگان و اندیشمندان دانشگاهی را برای هر جامعه‌ای موهبت دانست و اظهار کرد: حضور بنیانگذار واحد زرند یکی از سرمایه‌های جاودانه‌ای است که نه تنها دانشگاه بلکه شهرستان زرند به داشتن چنین سرمایه‌ای افتخار می‌کند.

 

دکتر کاظم نعمت‌الله‌زاده ماهانی افزود: اگر امروز این دانشگاه به یک سرمایه ملی تبدیل شده است، فقط به واسطه عشق، تلاش و دلسوزی افراد بزرگی همچون استاد آل‌طه است و با تلاش‌های ایثارگرانه‌ای که انجام شده دانشگاه آزاد اسلامی را باید منشاء تحول عظیم در آموزش عالی این سرزمین دانست.

 

وی خاطرنشان کرد: بدون شک دانشگاه آزاد اسلامی در هر نقطه‌ای از کشور خاستگاه بسیاری از تحولات و اتفاقات مثبت شده و تاثیرات فرهنگی، اجتماعی این دانشگاه بر شهرهای مختلف غیر قابل انکار است.

 

به گزارش صدای زرند، دکتر بابک آل طه دبیر هیات امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان نیز در این نشست با قدردانی و تشکر از حضور مهمانان اظهار کرد: حرکتی که از سال ۱۳۶۱ آغاز شد و برکات و آثارش امروز در جامعه ما برای همگان روشن شده در تاریخ بی نظیر است چرا که یک مجموعه غیردولتی بدون کمک دولت و با اتکا به اعتماد مردمی توانسته به این نقطه برسد و به یک الگوی تمام عیار برای بخش‌های دولتی و غیردولتی تبدیل شود.

 

انتهای پیام/ لشکری