برگزاری ۴۰ برنامه متنوع ورزشی و نشاط آور در زرند

شهردار زرند گفت: شهرداری زرند و اعضای شورای اسلامی سعی دارند با برگزاری بیش از ۴۰ برنامه متنوع زمینه نشاط شهروندان را فراهم کنند.

شهردار زرند گفت: شهرداری زرند و اعضای شورای اسلامی سعی دارند با برگزاری بیش از ۴۰ برنامه متنوع زمینه نشاط شهروندان را فراهم کنند.

 

Mohammadi-shahrdar

 

به گزارش صدای زرند، مهندس “احمد محمدی” پیش از ظهر امروز در همایش پیاده‌روی خانوادگی و در اجتماع ورزش‌دوستان با تبریک ولادت با سعادت حضرت علی (ع) و هفته سلامت گفت: چیزی که ما به دنبال آن هستیم، بحث توسعه ورزش همگانی است.

 

شهردار زرند بیان داشت: یکی از دغدغه‌های مقام معظم رهبری ورزش همگانی است و در شهر زرند به دنبال سلامت افراد جامعه و ورزش برای همگان هستیم نه برای آن افرادی که در باشگاه‌های ورزشی فعالیت دارند.

 

وی هدف از برگزاری این همایش خانوادگی را افزایش شور و نشاط و ترویج ورزش همگانی در میان خانواده‌های اعلام کردو افزود: امروزه مجموعه مدیریت شهری تلاش می‌کند هر آنچه را که شهروندان به آن نیاز دارند به بهترین وجه ممکن فراهم کند و ما نیز به عنوان عضوی کوچک بر این مهم توجه داریم.

 

محمدی خاطرنشان کرد: حمایت‌های فرماندار و سایر مسئولان ما را در پیشبرد اهدافمان بسیاری یاری می‌کند و اگر چنین حمایت‌هایی نبود، ما امروز نمی‌توانستیم کوچک‌ترین قدمی برای شاد شدن دل شهروندان برداریم.

 

شهردار زرند با اشاره به ایجاد زمینه‌هایی برای تحقق اهداف عالی ورزش شهروندی ادامه داد: به هر میزان که به توسعه ورزش همگانی و تفریحات ورزشی بپردازیم، قطعا از معضلات اجتماعی و ناراحتی‌ها و آسیب‌های روحی و جسمی جلوگیری می‌شود.

 

وی با بیان اینکه پیاده‌روی به عنوان یکی از مفیدترین در دسترس‌ترین و کم‌هزینه‌ترین ورزش‌هاست که به ‌راحتی می‌تواند جایگاه خود را در زندگی روزمره ما پیدا کند، تصریح کرد: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی در محله‌های مختلف شهر با هدف ترویج فرهنگ ورزش در خانواده‌ها صورت می‌گیرد.

 

محمدی عنوان کرد: شهر خوب، نیازمند داشتن شهروندانی سالم با روحیه است و در این راستا شهرداری زرند و اعضای شورای اسلامی این شهر سعی دارند با برگزاری بیش از ۴۰ برنامه متنوع زمینه نشاط شهروندان را فراهم کنند.

 

شهردار زرند گفت: امار و ارقام جامعه نشان از وجود ناهنجاری های اجتماعی در شهر زرند می باشد که برای ریشه کن کردن اینگونه ناهنجاری ها کارهای فرهنگی و اجتماعی در اولویت همه مسائل قرار دارد.

 

ایشان در ادامه به ورزش محلات اشاره کرد و گفت: شهرداری زرند با همکاری اداره ورزش و جوانان در چهار نقطه از سطح شهر برنامه های فرهنگی و ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است که این برنامه ها به مدت سه روز برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

 

محمدی به سایر برنامه های شهرداری اشاره کرد و گفت: کوهپیمایی عمومی هر هفته پنج شنبه ها از سوی شهرداری در حال انجام می باشد و امیدواریم شهروندان با حضور در این مراسم و دعوت از سایر شهروندان باعث نشاط و شادابی در سطح شهر شوند.

 

انتهای پیام/