ایجاد سامانه جامع خانه مطبوعات از برنامه‌های سال ۹۵ /مسائل مالی از تنگناهای خانه مطبوعات است

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: ایجاد سامانه جامع خانه مطبوعات از برنامه های جدی ما در سال ۹۵ است.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان گفت: ایجاد سامانه جامع خانه مطبوعات از برنامه های جدی ما در سال ۹۵ است.

 

matboat-kerman

 

به گزارش صدای زرند به نقل از ایسنا، “محمدرضا نژادحیدری” مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان صبح امروز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه ۹۵ در مراسم معارفه خود به عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات استان کرمان اظهار کرد: در دوره جدید هیات مدیره خانه مطبوعات که به منظور انتخاب مدیرعامل برگزار شد به این جمع بندی رسیدند که از تجربیات و کارآمدی مدیرسابق خانه مطبوعات نیز استفاده شود.

 

وی افزود: حضور لطیف کار در خانه مطبوعات دوره ای ثبات وآرامش را در این نهاد صنفی به ارمغان آورد و کارهای خوب وموثری انجام شد که یکی از این کارها برگزاری جشنواره مطبوعات بود که موجب ایجاد رقابت میان صنوف مطبوعاتی شد.

 

نژادحیدری بیان کرد: تواضع و فروتنی از ویژگی های بارز مدیر سابق خانه مطبوعات است که برای همه ما الگو می باشد، در دوره جدید هم ثبات و آرامش تقویت خواهد شد وادامه می یابد و در این زمینه برنامه هایی تبیین و اولویت ها مشخص شده است.

 

مدیرعامل جدید خانه مطبوعات استان کرمان گفت: برگزاری جشنواره پنجم خانه مطبوعات و نمایشگاه مطبوعات از برنامه های مهم ما خواهد بود، ضمن اینکه یکی از ضعف های خانه مطبوعات نداشتن یک بایگانی مدون است که اعضا در آن سازماندهی شوند.

 

وی ادامه داد: ایجاد سامانه جامع خانه مطبوعات از برنامه های جدی ما در سال ۹۵ است، به علاوه کلیه برنامه هایی که خانه مطبوعات دنبال می کند با تعامل همه جانبه دستگاههای دولتی وغیردولتی تحقق می یابد.

 

نژادحیدری گفت: خانه مطبوعات سعی می کند پل ارتباطی بین دو بخش جامعه یعنی دولت ومطبوعات باشد و تعامل ما با دستگاه های اجرایی استان در بالاترین سطح خواهد ماند.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات استان کرمان یادآور شد: یکی از تنگناهای این خانه مسائل مالی است چراکه هیچ بودجه خاصی ندارد و با کمک های اداره کل فرهنگ و ارشاد، شرکت های صنعتی و … فعالیت های خود را انجام می دهد از این رو سعی خواهیم کرد برنامه های سال ۹۵ را با همین رویه دنبال کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جدید هم با همکاری بخش های دولتی و غیردولتی بتوانیم خدمات جدیدتری به اعضای خانه ارائه کنیم چراکه پویایی، تحرک و نشاط خانه به انگیزه اعضای آن وابسته است.

 

انتهای پیام/