استاندار کرمان خبر داد

۱۰ هزار قطعه زمین ملی مسکن آماده واگذاری

استاندار کرمان با بیان اینکه حدود ۱۰ هزار قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن در این استان آماده واگذاری شده است گفت: به زودی واگذاری قطعات زمین در کرمان و شهرهای دیگر انجام می شود…

به گزارش صدای زرند به نقل از اقتصاد کرمان، محمدمهدی فداکار در نشست شورای مسکن استان کرمان به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر پیشبرد کار مردم و خدمت رسانی دولت بدون هیچگونه اختلال و با جدیت تمام اشاره کرد و افزود: در حوزه مسکن، زمین هایی که باید واگذار شوند تعیین تکلیف شده اند.

وی اظهار داشت: برای شهر کرمان قرار بود، واگذاری قطعات زمین به صورت آپارتمانی باشد که با توجه به تامین زمین صورت گرفته در نقطه ای از شهر این مسئله لغو و هر قطعه زمین به ۲ نفر واگذار می شود.

استاندار کرمان ادامه داد: آماده سازی سایت ها پیش رفته و در مجموعه ۱۰۸ هکتاری مصوب شده شهر کرمان به حدود چهار هزار نفر زمین واگذر می شود.

وی خاطرنشان کرد: کارها را به جدیت پیگیری می کنیم و وظیفه داریم خللی در کار خدمت به مردم ایجاد نشود.

هفدهمین نشست شورای عالی مسکن امروز (پنجم خردادماه) به ریاست محمد مخبر سرپرست ریاست جمهوری و در ارتباط تصویری با استانداری های سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، استاندار کرمان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، مدیران کل راه و شهرسازی شمال و جنوب، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان و مدیران دستگاه های خدمات رسان در این نشست حضور داشتند.