فرماندار زرند:

دوبانده شدن جاده زرند_کوهبنان سرعت می گیرد

فرماندار زرند با حضور در دفتر مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان خواستار سرعت بخشیدن به پروژه دوبانده سازی فاز اول جاده زرند _کوهبنان گردید.

به گزارش صدای زرند به نقل از روابط عمومی فرمانداری زرند، “سید رضا حسینی نژاد” فرماندار زرند در این نشست با تشکر از حمایت های مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان در همراهی با تخصیص اعتبارات سال ١۴٠٣ و نگاه ویژه ایشان به وضعیت راه های شهرستان و حادثه خیز بودن محورهای مواسلاتی زرند _مسجد ابوالفضل و زرند _سیریز خواستار بازدید دکتر وحیدی از پروژه های در حال انجام شهرستان بویژه دوبانده سازی فاز اول جاده زرند به سمت مسجد ابوالفضل شد.

وی کمبود امکانات و ماشین آلات پیمانکاران راه شهرسازی استان را دلیل کندی پروژه یاد شده عنوان نمود و خواستار چاره اندیشی استان در سرعت بخشیدن به این پروژه گردید.

محمد رضا وحیدی مدیر کل سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان با تشریح فرایند جذب اعتبار در سال جاری و برگزاری انتخابات زود هنگام ریاست جمهوری اظهار داشت با توجه به بستر و موقعیت شهرستان زرند امیدواریم با جذب اعتبارات صنایع بتوانیم بودجه تخصیص یافته به شهرستان زرند را محقق سازیم و در خصوص وضعیت محورهای حادثه خیز شهرستان زرند و پروژه یاد شده با فوریت تصمیم گیری می‌گردد.