اجرای نما در ساختمان های شهر زرند اجباری می شود

ایزدی معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند از اجباری شدن اجرای نما در ساختمان های این شهر خبر داد.

ایزدی معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند از اجباری شدن اجرای نما در ساختمان های این شهر خبر داد.

 

مهندس احمد ایزدی معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند


مهندس “احمد ایزدی” معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند در گفتگو با خبرنگار صدای زرند، از ارائه برنامه تدوین نماهای ساختمان خبر داد و گفت: در این طرح شهروندانی که می خواهند پایان کار ساختمان خود را دریافت نمایند ملزم به اجرای نمای ساختمان خود نیز می باشند.

 

معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند از تشکیل کارگروه مشترک شهرداری با سازمان نظام مهندسی خبر داد و گفت: در این خصوص کلیه نماهای ساختمانی بارعایت ضوابط شهرسازی باید اجرا شود.

 

وی از برنامه های ارائه شده این معاونت در راستای اجرای طرح های شکوه سازندگی شهر زرند خبر داد و به مهمترین برنامه های حوزه خود اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین برنامه های معاونت فنی و شهرسازی راه اندازی کارگاه ساخت قطعات بتنی می باشد که در این خصوص نیز با خرید دستگاه های مربوط به این طرح شهرداری از لحاظ خرید این قطعات بی نیاز خواهد شد.

 

ایزدی از تعمیر، بهسازی، نوسازی و استاندارد سازی کارخانه آسفالت شهرداری زرند خبر داد وگفت: فرسودگی و از کار افتادگی برخی تجهیزات کارخانه آسفالت از مهم ترین عواملی بود که شهرداری زرند را با چالشی بزرگ در زمینه بهسازی معابر و آسفالت خیابان های سطح شهر، مواجه کرده بود. لذا پرداختن به این بخش یکی از مواردی بود که در طی سال گذشته به انجام رسیده و در حال حاضر آماده ارائه خدمات به شهرداری و شهروندان می باشد.

 

ایشان در ادامه تصریح کرد: تکمیل و تسریع در انجام پروژه های ناتمام شهری، اصلاح هندسی، لکه گیری و آسفالت خیابان ها، اصلاح نقاط حادثه خیز در سال ۹۵، تکمیل ساختمان اداری با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال، زیر سازی، جدول گذاری و پیاده روسازی، لکه گیری و آسفالت معابر سطح شهر زرند با اعتبار بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال، انجام پروژه های عمرانی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، تکمیل و ازادی سازی پل پارسیان از دیگر برنامه های این معاونت در سال ۹۵ می باشد.

 

ایزدی با اعلام اینکه در حوزه شهرسازی درآمدی بالغ بر ۷۶ میلیارد ریال برآورد و تکلیف شده است گفت: با توجه به برنامه های ارائه شد و هماهنگی خوب بین بخش در دستگاههای شهرداری امیدواریم این درآمد با ۱۱۱ میلیارد ریال محقق شود.

 

معاون فنی و شهرسازی شهرداری زرند اظهار امیدواری کرد با حمایتهای خوب شهردار و اعضاء شورای شهر بتوانیم در پایان سال کارنامه درخشانی را از خود برجا بگذاریم.

 

انتهای پیام/